פרסום ראשון

הכירו: אפליקציית המוניות החרדית החדשה שתתחרה בגט טקסי

הבוקר הושקה אפליקציית הזמנת מוניוח חדשה בשם "ריידר", בבעלות משקיעים חרדים, שתפעל עם כל תחנות המוניות בישראל ותתחרה ב'גט'. ומה פסקו ביה"ד של הגר"נ קרליץ? (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
ההשקה הבוקר (צילום: עופר ענבר)

החרדים שמתחרים בגט טקסי: לפני זמן קצר השיקה חברת מוניטקס הישראלית, את אפליקציית "ריידר", שאמורה להתחרות באפליקציית המוניות הפופולרית גט (או בשמה הקודם גט-טקסי), האפליקציה שממומנת על ידי מספר אנשי עסקים חרדים מבריטניה כבר מחוללת סערה בשוק.

המשקיעים החרדים, בראשות משפחת עמנואל מבריטניה, מספרים כי נכנסו לתחום לאחר שנחשפו לחדשות, על מחאות נהגי המוניות באירופה לאחר כניסת אפליקצית אובר.

עוד מוסיפים המשקיעים, כי לאחר שהתייעצו עם בית דינו של הגאב"ד הגאון רבי ניסים קרליץ, החליטו כי לא יקבלו את הרווחים המגיעים להם מכל הנסיעות שיבוצעו באפליקציה במהלך השבת וכי כאשר החברה תתרחב גם לחו"ל, הם ישובו וייתיעצו כיצד לנהוג.

לדברי מנכ"ל חברת מוניטקס שמואל ג'רבי, שתשמש כזכיין של חברת ריידר בישראל, תקציב החברה הוא בלתי מוגבל וכי המשקיעים החרדים התחייבו להזרים סכומי כסף ללא הגבלה להצלחת המיזם.

חברת מוניטקס יצרה שיתוף פעולה עם כל תחנות המוניות בארץ המאוגדים תחת ארגון הגג של נהגי המוניות בישראל, בניגוד למתחרה גט טקסי שמתפקדת כתחנת מוניות עצמאית.

מנכ"ל מוניטקס העניק חשיבות רבה לשיתוף הפעולה עם נהגי המוניות, לאחר שחלק מנהגי חברת גט טקסי החלו להעלות טענות שונות נגד החברה וחלקם אף פרשו או החלו בהליכי מחאה.

ב'ריידר' יצאו במבצע השקה, במהלכו כל לקוח שיזמין מונית וישלם בכרטיס אשראי דרך האפליקציה יזכה להחזר של 10 שקלים על כל נסיעה. את ההחזר יכולים המשתמשים למשוך בכל נסיעה או לצבור אותו באפליקציה ולמשוך בבת אחת כשהסכום מצטבר

בעקבות העובדה כי המשקיעים הינם חרדים, האפליקציה לא תפעל במלואה בשבתות וחגים, וגורמים בחברה מספרים שאמנם ניתן יהיה להזמין מוניות בשבת, אך המבצעים שלה לא יהיו תקפים השבת.

אפליקציית ריידר איננה שונה בהרבה מגט טקסי, והתחרות צפויה להיות עזה. לפני שבועות ספורים הודיעה חברת גט כי היא צפויה להיכנס לתחום שיווק המונים, שם חברת מוניטקס נחשבת כגורם המשמעותי ביותר, הצעד נתפס כמלחמה של חברת גט מול המתחרים החדשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר