מדוע הוסתרה גופתו של הזמר פרנק סינטרה בבית קברות יהודי?

בעקבות דיווח לפיו גופתו של פרנק סינטרה, אחד הזמרים החשובים במאה ה-20 הוכנסה לבית לוויות יהודי במהלך מותו, תמהו גולשים יהודים אם הוא עבר טהרה לפי ההלכה היהודית. מה הסיבה האמיתית? בריחה מצלמי פפראצי (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
פרנק סינטרה (צילום: שאטרסטוק)

גופתו של פרנק סינטרה, שנחשב לאחר הזמרים החשובים ביותר במאה ה-20, הוסתרה בבית קברות יהודי בכדי למנוע מצלמי פפראצי להתקרב אליה ולצלם אותה קודם קבורתה, כך דיווח השבוע הצהובון "ניו יורק פוסט". סינטרה מת בשנת 1998 כשהוא בן 82.

במהלך אירוע שירה שנערך בניו יורק בהנחיית מגיש בכיר לשעבר ברשת CNN, סיפר מנהל בית ההלוויות בניו ג'רזי בשיחה עם דאגלס אלימן מנכ"ל "דוטי הרמן" כי גופתו של הזמר הגוי הוסתרה בבית הקברות היהודי.

מנהל בית ההלוויות נשמע כשהוא מספר כי צלמי פפארצי רבים צבאו ביום ההלוויה על בתי הלוויות הכלליים זאת בניסיון להשיג תמונה של הזמר, "המשפחה שנהגה בחכמה, החליטה להסתיר את הגופה בבית הקברות היהודי".

בקרב גולשים חרדים ברשתות החברתיות כבר היה מי ששאל בהומור אם הזמר הנכרי שנחשב לאוהד ישראל עבר טהרה יהודית כדת וכדין על ידי חברא קדישא, אולם מסתבר שהסיבה האמיתית לכך שגופתו הוכנסה לבית העלמין היא לחמוק מעיני המצלמות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר