הישג זמני לחב"דניקים

בית המשפט הורה: להשיב לפעילות את בית חב"ד בנתב"ג

יממה לאחר שרשות שדות התעופה פנתה למנהל בית חב"ד בנמל התעופה בן גוריון נחמן מיידנצ'יק והורתה לו לפנות את בית חב"ד, בית המשפט הורה להחזיר את הפעילות במקום (חדשות, חרדים)

חיים אבני | כיכר השבת |
נתב"ג (צילום: Moshe Shai/FLASH90)

בית חב"ד יישאר פתוח: פחות מיממה לאחר שרשות שדות התעופה פנתה למנהל בית חב"ד בנמל התעופה בן גוריון נחמן מיידנצ'יק והורתה לו לפנות את בית חב"ד, בית המשפט הורה לפני שעה קלה (חמישי) להחזיר את פעילות בית חב"ד במקום, והוא יופעל באותה המידה בה פעל קודם הפירוק של עמותת צא"ח, זאת עד לדיון שיתקיים בבית המשפט.

הוראת בית המשפט התקבלה לאחר שעו"ד חגי אולמן שמונה למפרק של אגודת צעירי חב"ד פנה לבית המשפט באופן בהול כדי למנוע את הסגירה בעקבות כך שרשות שדות התעופה ניצלה לטענתו החלטה אחרת של בית המשפט שהורה שלא לבצע שינויים בעמותה.

כזכור, מוקדם יותר היום פרסמנו כי למרות החלטת בית המשפט מלפני כשבועיים, נסגר בית חב"ד בהוראת רשות שדות התעופה. חסידי חב"ד שהיו אמונים על הפעלת העמדה דיווחו כי קיבלו הנחייה שלא להגיע למקום, זאת לאחר פנייה של רשות שדות התעופה למנהל הרב נחמן מיידנצ'יק. בעקבות ההוראה הבוקר, העוברים ושבים בנתב"ג נתקלו בדוכן של חב"ד, כשהוא סגור וללא שמתבצעת במקום פעילות כלשהיא.

מפרק העמותה, עורך הדין חגי אולמן, אמר בשיחה עם "כיכר השבת" כי מדובר בצעד שנעשה בניגוד לדעתו ותוך ניצול של צו בית המשפט. כאמור, לאחר שעות, הורה בית המשפט להחזיר את הפעילות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר