"אל תצאו מהבתים"

סופה בארה"ב: 10 הרוגים, אלפים בלי חשמל - וזו רק ההתחלה

יותר מאלף תאונות, לפחות 10 הרוגים, ומאות אלפי אזרחים שמנותקים מחשמל - וזה עדיין לא השיא: סופת השלגים העזה מכסה כבר 20 מדינות בארצות הברית. צפו בשידור חי מהסערה (חדשות,עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

סופת שלגים קשה מורגשת ביממה האחרונה בארצות הברית: לפחות עשרה בני אדם נהרגו היום (שבת) בתאונות דרכים בארצות הברית בעקבות סופת שלגים קשה שמכה בכ-20 מדינות עד כה. לפי חלק מהדיווחים, בוושינגטון נערמו מעל ל-60 ס"מ של שלג.

שידור חי מוושינגטון:

העיתון ניו יורק טיימס דיווח כי יותר מעשרת אלפים טיסות בוטלו בעקבות הסערה ובמעל 100 אלף בתים בצפון קרוליינה נותק החשמל. בנוסף, השלג הכבד גרם לשיתוק התחבורה הציבורית והביא עמו תאונות דרכים רבות שנבעו מהחלקה. כך למשל, בווירג'ניה לבדה נרשמו לפחות אלף תאונות בעקבות הסערה.

בגופי החירום בארצות הברית מעריכים כי עדיין לא הגיע רגע השיא של הסערה. רוברט מאלוני משירותי החירום בבולטימור אמר כי "לא הגענו לרגע הקריטי של הסערה, הייתי אומר שאפילו לא הגענו לנקודת חצי הדרך".

שידור חי מניו יורק:

ראש עיריית ניו יורק אמר במסיבת עיתונאים שקיים כי הסערה הולכת ומתגברת והמליץ לתושבים לא לצאת מהבתים. בעשר מדינות בארה"ב הוכרז מצב חירום והתושבים נקראו שלא לנהוג. בעקבות החשש שהשלג ייערם לגובה רב, אזרחים רבים צבאו על רשתות המזון בימים האחרונים ואגרו מזון לקראת הסערה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר