איך לשמור על הדיאטה בעבודה ובסדר יום עמוס

אתם רוצים להקפיד על אורח חיים בריא ומאוזן, באמת! אבל זה כל כך קשה כשהחברה לעבודה מחלקת עוגיות עסיסיות. אל דאגה: הנה 6 טיפים מעולים לשמירה על הדיאטה גם כשאתם במשרד או כשסדר היום שלכם עמוס ותובעני. לגזור ולשמור (מדריך, בריאות)

חיה כהן | כיכר השבת |
במשרד? זה לא תירוץ להפסיק את הדיאטה (צילום: shutterstock)

אתם רוצים להקפיד על אורח חיים בריא ומאוזן, באמת! אבל זה כל כך קשה כשהחברה לעבודה מחלקת עוגיות עסיסיות בטוב לב נוטף שכזה.

אל דאגה: הנה 6 טיפים מעולים לשמירה על הדיאטה גם כשאתם במשרד או כשסדר היום שלכם עמוס ותובעני.

גרנולה ביתית. צרפו לה יוגורט ואתם מסודרים (shutterstock)

להתחיל את היום נכון

אתם יודעים שארוחת בוקר היא עניין חשוב, אבל קמתם מאוחר והבורקסים שנשארו במשרד מהפגישה אתמול נראים לכם כחלופה הולמת.

מה עושים? דאגו שיהיה לכם בבית מאגר של חטיפי בריאות, יוגורטים, פירות, אגוזים, גרנולה ביתית או כל דבר בריא אחר שימנע מכם להסתפק במאפים אומללים עשירים במרגרינה.

סורי, תודה, אבל אני כבר אחרי (shutterstock)

אל תחששו לשקר

למטרה טובה, כן? כשהחברה לעבודה שוב מנפנפת בעוגיות המעולות שלה ומזמינה את כולם להתכבד, אל תחששו לומר לה בחיוך שכבר אכלתם והעוגיות שלה מצוינות ו"הנה, אני אקח עוד אחת ואוכל אותה מאוחר יותר", וברגע שהיא ממשיכה הלאה, העבירו את העוגייה באלגנטיות לקולגה משמאלכם.

אז איך מתקדם הדו"ח שלך? (shutterstock)

שנו את נושא השיחה

אל תרגישו כאילו אתם חייבים הסבר למישהו, אם מישהו מחליט לחפור על הרגלי האכילה החדשים שלכם, ענו בקצרה: "כן, אני שומר מרחק מסוכר לאחרונה" ושנו מיד את הנושא ל, נניח, הדו"ח שאתם חייבים כבר להגיש ועדיין לא סיימתם, כמה נורא.

לפחות 3 פעמים בשבוע (purewow)

תכננו מראש

זה לא אומר שאתם צריכים להכין במוצאי שבת את כל הארוחות למשך השבוע (למרות שזה רעיון לא רע בכלל). שימו לכם למטרה להביא לעבודה ארוחת צהריים מבושלת ומזינה לפחות 2-3 פעמים בשבוע. ובימים שלא, היעזרו בסעיף א'.

קינואה זה נהדר, אבל מותר לשחרר מדי פעם (shutterstock)

אבל אל תחמירו עם עצמכם

הארנק וקו המותניים יודו לכם אם תביאו ארוחת צהריים כל יום, אבל אם החברים בעבודה יוצאים יחד לארוחה משותפת, הצטרפו אליהם ובחרו את המנות המזינות והבריאות ביותר בתפריט.

המטרה: לסיים אותו עד סוף היום (shutterstock)

בקבוק מים אישי

והרי החדשות: ככל הנראה, אתם לא שותים מספיק מים. למרות חשיבותה של הלחות לבריאות העור, השיער ופחות או יותר - של כל האיברים, במקרים רבים אנחנו מפרשים את תחושת הצמא כרעב ומפספסים רכיבים חיוניים לגוף.

הציבו על שולחנכם (או בתיק שאיתכם) בקבוק מים מלא בתחילת כל יום, והציבו לכם למטרה לסיים עד סוף היום 2 ליטרים של מים. נכון, בתחילה תצטרכו להזכיר לעצמכם לעשות את זה, אך תוך כמה שבועות זה יהפוך להרגל קבוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר