תמונה מדאיגה

כבוד ראש הממשלה, כך תיפטר מהכרס שלך ב-7 דרכים פשוטות

ראש הממשלה בנימין נתניהו פגש עיתונאים במזנון הכנסת וחשף כרס מדאיגה. מה עושים? הנה 7 דרכים שיעזרו לביבי לחזור לממדים המקוריים - טריקים קטנים ומאכלים מומלצים שיעלימו את העודפים (בריאות)

חיה כהן | כיכר השבת |
הכפתור מתפוצץ. נתניהו חושף כרס מדאיגה (צילום: לילך ויסמן)

מחקרים רבים כבר הוכיחו את מה שיכולנו לנחש לבד: לחץ גורם להשמנה, ואם ניקח בחשבון את הביטוי "להשמין מנחת" ונלביש אותו על ראש ממשלה שקצר 30 מנדטים - נקבל את בנימין נתניהו פלוס כרס אחת מדאיגה.

ביבי, הנה 7 דרכים להיפטר מעודפים מטרידים:

צעדים קטנים לתזונה בריאה

ראשית, חשוב לדעת שהסוד מאחורי דיאטה מוצלחת הוא שיפור הדרגתי. בתור התחלה, הימנע ממשקאות מוגזים, מיצי פירות מעובדים ומשקאות קפה קנויים המכילים רמות גבוהות של סוכר, ועבור למשקאות טבעיים מהולים במים. לאחר מכן, התחל להקפיד על תזונה מבוקרת ומזונות בריאים יותר.

הרמב"ם: בבוקר תאכל כמו מלך

לא משנה בדרך לאן אתה כמה היום שלפניך עומד להיות עמוס, אל תדלג על ארוחת הבוקר - ותעשה את זה כמו 'קינג'. הנה 7 המלצות נהדרות לפתוח איתן את היום: יוגורט גרנולה ופרי, סלט ירקות עשיר, חביתה עם תוספות, לחם מקמח מלא, מיץ רימונים, שייק ירוק או רק קיווי.

>> מתכונים ל-7 ארוחות בוקר מוצלחות.

אל תאכל "בחוץ" הכל

במסגרת עבודתך, אתה אוכל בחוץ לא מעט, וכשמגיעים למסעדה, כל הכוונות הטובות נשכחות. היה בררן והזמן רק "אוכל קלאסי" שאינו עלול להכיל רכיבים לא בריאים. הימנע מכל מה שדורש טיגון ובחר ביותר סלטים טריים ומנות שמשלבות ירקות.

עם זאת, מחקר קבע שאכילה בררנית מדי עלולה דווקא לפגוע בך ולתרום לעלייה במשקל. כל עוד המזון מגיע ממקור שאתה יכול לסמוך עליו, גלה גמישות ואל תרתע ממאכלים שונים ומגוונים.

שתה מים לפני כל ארוחה

מחקר חדש מצא ששתיית מים לפני כל ארוחה מסייעת באופן ברור וחד משמעי לירידה במשקל. לגבי הגורמים לכך, החוקרים לא בטוחים אם המים מגבירים את קצב חילוף החומרים או ממלאים את הקיבה ומפחיתים את התיאבון, או שניהם.

אכול יותר גבינה ומאכלים חריפים

לפעמים אתה אכן מקפיד על תזונה בריאה וכושר שלוש פעמים בשבוע, אבל המשקל מסרב לרדת? שלב בתפריט היומי יותר גבינה ומאכלים חריפים. לפי מחקר שפורסם לפני כשנה, הגבינה מגבירה את רמות החומצה הבוטירית בקיבה ומזרזת את תהליך המטבוליזם.

מחקר נוסף אישר שלמאכלים חריפים יש השפעה דומה, בזכות תרכובת אורגנית שומנית בשם קפסאיצין.

ספור את הנגיסות

טרנד חדש שסוחף את עולם הבריאות, ואולי גם אותך, מציע להחליף את ספירת הקלוריות בספירת הנגיסות - מה שעשוי להפחית משמעותית את צריכת הקלוריות היומית.

כך זה עובד.

הקפד לאכול מול מראה

נשמע מוזר? גם לנו. אבל לפי מחקר שערכה מעבדת המזון באוניברסיטת קורנל, לעיסת אוכל מול מראה גורמת לנו לאהוב פחות את טעמו של האוכל ובכך להפחית את צריכתו, בעיקר כשמדובר באוכל לא בריא.

שווה לנסות, לא?

(לילך ויסמן)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר