ווטסאפ מתקדמת ל-256 חברים בקבוצה

כשנה לאחר שאפליקציית המסרים וואטסאפ, אפשרה למשתמשים להרחיב את קבוצות הוואטסאפ למאה משתמשים, משחררת החברה גרסה חדשה שמאפשרת להוסיף עד 256 חברים בקבוצה (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

כשנה לאחר שאפליקציית המסרים המידיים הפופולרית בעולם - וואטסאפ, אפשרה למשתמשים להרחיב את קבוצות הוואטסאפ מחמישים משתמשים למאה משתמשים, בשעות האחרונות שחררה החברה גרסה חדשה שמאפשרת להוסיף עד 256 חברים בקבוצה.

מדובר באחד השינויים המהותיים שהטמיעה החברה בשנים האחרונות, שכן בתחילת דרכה הגבילה החברה את מספר המשתמשים על מנת לאפיין את וואטסאפ כאפליקציה אישית ולא המונית, אך לאחר שהפכה לאפליקציה שהחליפה למעשה את הודעות הטקסט לצד הקבוצות הפופולריות, החליטה החברה לשנות שוב את מספר המשתמשים.

במקביל, בימים האחרונים פרסמה החברה שנרכשה לפני כשנתיים על ידי ענקית האינטרנט פייסבוק, את נתוני השימוש באפליקציה, כשלראשונה עברה וואטסאפ את רף מיליארד המשתמשים ליום, מה שממצב אותה כאפליקציה שנותנת את אחד השירותים האינטרנטיים הגדולים בעולם ועם קצב גדילה מהגבוהים בעולם.

על מנת להוסיף 256 משתמשים נדרשים המשתמשים לעדכן את האפליקציה, כשבימים הקרובים יקבלו המשתמשים עדכון דרך חנויות האפליקציות, בינתיים מי שלא מעוניין להמתין יוכל להוריד ישירות מאתר האינטרנט של וואטסאפ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר