המסמכים המלאים

פרסום ראשון: משרד הדתות בדרך להעסיק חרדים בשירות אזרחי-לאומי

על פי המסמך שנחשף לראשונה ב"כיכר השבת", במשרד לשירותי דת מעוניינים לשלב בעיקר חרדים במערך השירות הלאומי במחלקת רישום הנישואין, הדוברות והאגף לזהות יהודית (חרדים, חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
מיועדים לשירות אזרחי, ארכיון (צילום ארכיון: Zuzana Janku/Flash 90)

פרסום ראשון: בימים הקרובים יחל המשרד לשירותי דת (משרד הדתות) לתור אחר מועמדים לשירות בשירות אזרחי במסגרת המשרד לשירותי דת. ל"כיכר השבת" נודע כי בימים אלו נערכים דיונים במנהלת השירות האזרחי לגבי הכנסת משרד הדתות לרשימת הגופים המוכרים של רשות השירות הלאומי אזרחי.

גורמים המעורים בנושא מספרים ל"כיכר השבת" כי לאחר מספר ניסיונות של משרד הדתות להיכנס לרשימת הגופים המוכרים של רשות השירות הלאומי אזרחי, החלו בימים האחרונים במנהלת השירות האזרחי לדון בבקשה והמשרד לשירותי דת נדרש לספק תחומים בהם יוכלו אזרחים לשרת בשירות האזרחי, כמו גם מועמדים שיוכיחו את יעילות השירות האזרחי למשרד הדתות.

על פי המסמך שיופץ בימים הקרובים ונחשף לראשונה ב"כיכר השבת", במשרד לשירותי דת מעוניינים לשלב בעיקר חרדים שמבקשים לשרת במערך השירות הלאומי במחלקת רישום הנישואין, שם יענו המתנדבים לאזרחים, עם דגש על חרדים וקשישים שאינם נגישים לרשת האינטרנט ויספקו מענה עבור האזרחים בתחומים שונים שבתחום אחריותה של מחלקת מחלקת רבנים ונישואים במשרד לשירותי דת.

בנוסף, המתנדבים בשירות האזרחי יוכלו לשרת במחלקת הדוברות ופניות הציבור של המשרד שמנוהלת על ידי דובר המשרד דניאל בר, בה נדרשים מתנדבים שיסייעו בהענקת מידע מקצועי לאזרחים הפונים למשרד בבקשה לקבל פרטים שבתחומי האחריות של המשרד.

המתנדבים יוכלו לשרת גם במנהלת הזהות היהודית בתפקידי סיוע בתחום ההסברה בנושא זהות יהודית בכלל הפרויקטים של האגף לזהות יהודית. עם דגש על מעגל החיים והחגים היהודים.

השירות האזרחי במסגרת משרד הדתות מיועד בעיקר לחרדים שמעוניינים לשרת במנהלת השירות הלאומי, והתפקידים המיועדים לו כאמור מותאמים בעיקר עבור החרדים. בשבועות הקרובים תכריע המנהלת בראשותו של שר שלום ג'רבי אם להכיר במשרד לשירותי דת כגוף מוכר של רשות השירות האזרחי, אך כאמור, מועמדים לשירות אזרחי יכולים כבר עתה להגיש בקשה לשירות במשרד הדתות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר