"אירוע חמור ביותר"

הוארך מעצר המטפלת החשודה בטלטול הפעוט מפתח תקווה

בית המשפט השלום בפתח תקווה האריך עד ליום רביעי את מעצרה של המטפלת החשודה בטלטול הפעוט דניאל חיים גרסון בן הארבעה חודשים שאושפז בשבוע שעבר במצב קשה ומצבו משתפר (בארץ)

עידן ולירון גרסון, הוריו של הפעוט (צילום וידאו: צילום: ירון שרון; תמונה: עידו ארז - ynet)

בית המשפט השלום בפתח תקווה האריך היום (ראשון) עד ליום רביעי את מעצרה של המטפלת החשודה בטלטול הפעוט דניאל חיים גרסון בן הארבעה חודשים שאושפז בשבוע שעבר במצב קשה ומצבו משתפר.

במהלך הדיון בבית המשפט ציין נציג המשטרה כי המטפלת הודתה במעשה, זאת כזכור לאחר שבחקירתה אמרה כי "התינוק בכה ללא הפסקה ולא נרגע. אז טלטלתי אותו". לדבריה: "לא התכוונתי לפגוע בו".

עו"ד גז ביקש מביהמ"ש לבחון את תמלול ההודאה לאחר שלדבריו אמרו לה שהילד ימות אם היא לא תודה ושהיא תישאר הרבה זמן במעצר.

בדיון בביהמ"ש, טען עו"ד גז כי טרם הוכח שמצבו הקשה של התינוק נגרם מטלטול ושאל את נציג המשטרה האם הם בדקו אם התינוק קיבל חיסון זמן קצר לפני המקרה. נציג המשטרה השיב כי הכל נבדק והחקירה נמשכת.

"מדובר באירוע חמור ביותר", ציין נציג המשטרה והוסיף כי החשד הסביר התגבר.

ביום חמישי פנו עידן ולירון גרסון לציבור בבקשה להתפלל על בנם - דניאל חיים בן לירון, לרפואה שלימה.

בסוף השבוע, בחסדי שמים, חל שיפור במצבו של הפעוט. הוא נותק ממכונות ההנשמה והחל לנשום באופן עצמאי, אך הוא עדיין מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ שם הוא מקבל טיפול תרופתי וזוכה למעקב אחר מצבו הנוירולוגי.

כזכור, הוריו של התינוק השאירו אותו בפעוטון בעירם, וכשחזרו לקחת אותו הבחינו שהוא חלוש, הם לקחו אותו לבית החולים שם הוחלט לאשפזו במצב קשה. בימים האחרונים נעצרה המטפלת בחשד שהתינוק טולטל בצורה קשה שגרמה לו לאבד את ההכרה. בחקירתה אמרה המטפלת כי התינוק בכה והיא לא ידעה מה לעשות איתו.

לאחר מעצר המטפלת התברר כי לפני כ-15 שנה היא הורשעה בהתעללות בקטינה, ובין היתר הטיחה את ראשה באסלה ודרכה עליו. בעקבות אותה הרשעה נגזרו עליה 18 חודשי מאסר על תנאי ו-400 שעות עבודה לשירות הציבור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר