"מעשים אסורים בתכלית האיסור"

ההרשעה הקודמת של המטפלת: "הטיחה את הראש באסלה"

המטפלת החשודה בטלטול תינוק וגרימת דימום חמור, כבר הורשעה בהתעללות בעבר. היא הואשמה כי "הטיחה את ראשה של קטינה באסלה, דחפה אותה לעבר הקיר בחוזקה ודרכה על ראשה" (בארץ)

חיים אבני | כיכר השבת |
אילוסרטציה (צילום: שאטרסטוק)

מחדל? המטפלת הורשעה בעבר בהתעללות: שעות לאחר שמטפלת מפתח תקווה נעצרה בחשד לחבלה חמורה לאחר שעל פי החדש טלטלה פעוט ששהה במעון אותו היא מתפעלת בביתה וגרמה לו לדימום מוחי חמור, מתברר כי המטפלת הורשעה בעבר בהתעללות ונגזרו עליה 18 חודשי מאסר על תנאי ו-400 שעות עבודה לשירות הציבור.

בגזר הדין שניתן לפני כ-15 שנים, פירטה שופטת בית משפט השלום בפתח תקווה ליה לב און את עבודות כתב האישום שהוגש במסגרת עסקת טיעון: "במהלך שנת 2001, במספר הזדמנויות היכו הנאשמות את הקטינה בידיהן וגם באמצעות מקל, וביום 6.9.01 כששיחקה עם המים באסלת השירותים, הנאשמת 1 הטיחה את ראשה באסלה ודחפה אותה לעבר הקיר בחוזקה, דרכה על ראשה, ונגרמו לה חבלות של ממש, בשל כל אלו".

על פי הסדר הטיעון, הצדדים הגיעו להסדר לפיו יודו הנאשמות בכתב האישום המתוקן, יוטלו עליהן מאסרים על תנאי, ועל נאשמת 1 יוטלו 400 שעות של"צ.

הורי הפעוט שלפי החשד טולטל (צילום: עידו ארז - Ynet)

בהמשך הדברים כתבה השופטת "גם לאחר ששמעתי את טרוניותיה הקשות של הנאשמת 1 על ההתעלמות ממנה ומהקשיים שבגידול הילדה לא השתכנעתי שהיה מקום לאורך תקופת האומנות לפגוע פיזית בגופה, כי מעשים שכאלו- אסורים הם בתכלית האיסור".

השופטת כתבה כי הנאשמת "הדגישה את החרטה והצער על המעשים ולקיחת אחריות להם, הרחיבה על נסיבותיהן האישיות של האם – ניצולת שואה, והבת – שעברה משברים וטרגדיה בחייה, תיארה את הילדה המתלוננת, את המסגרת ממנה באה ואת הבעייתיות והקושי לגדלה, ואת אזלת היד של הנאשמות בהעדר סיוע של גורמי רווחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר