שנאה על הכביש

נהג 'אובר' שצעק לילדים חרדים "להרוג את כל היהודים" קיבל מאסר על תנאי

נהג חברת 'אובר' הפופולרית הורשע בכך שצעק קריאות אנטישמיות לעבר אוטובוס שהסיע ילדים בשכונת סטמפורד היל החרדית בלונדון. הוא הורשע וקיבל מאסר על תנאי ושעות התנדבות (חדשות, בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אובר (צילום: שאטרסטוק)

נהג של חברת "אובר" הפופולרית, הורשע בכך שצעק קריאות אנטישמיות לעבר אוטובוס שהסיע ילדים בשכונת סטמפורד היל החרדית בלונדון.

לפי הדיווחים בתקשורת המקומית, ראשל מיאה (Rashal Miah) התעמת בספטמבר 2014 עם נהג הסעות לאחר שנתקע בפקק בשכונה הידועה בריכוז החרדי הגבוה בה, והשמיע קריאות גזעניות ואנטישמיות.

בין הקריאות שיוחסו לראשל הייתה גם "להרוג את כל היהודים". בנוסף, הוא כינה את נהג האוטובוס "יהודי" בצורה מעליבה והטיח בו "איזה זכות יש לך לומר לי מה לעשות במדינה הזאת?".

הנהג נידון למאסר על תנאי של 26 שבועות, לתרום שעות התנדבות ולהשתתף בקורס לטיפול בכעסים. בית המקפט הקל בעונשו של הנהג ולא שלח אותו למאסר בפועל לאחר תחנוני משפחתו לא לעשות זאת בשל העובדה שהוא המפרנס היחיד של משפחתו.

בתקשורת המקומית צוטט מנכ"ל אובר לונדון כאומר כי החברה החליטה לאסור על מיאה לנהוג בשירותי החברה. "אובר לא סובלת אפליה והטרדה מכל סוג, הזדעזענו לשמוע על המקרה הזה. בעקבות החקירה וההרשעה החלטנו להפסיק להשתמש בשירותי הנהג באפליקצית אובר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר