"אנשים יכולים למות"

חבר המועצת הגר"ד יוסף: "מצווה להלשין על מוכרי הנפצים"

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף פסק בשיעורו השבועי כי מצווה להלשין למשטרה על מי שמוכר נפצים לקראת פורים. "אנשים יכולים למות בגלל זה, צריכים להפסיק את זה", אמר (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: בן ציון שריף)

סכנת הנפצים: חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף פסק אמש (ראשון) בשיעורו השבועי כי מצווה להלשין למשטרה על מוכרי הנפצים והזהיר כי אנשים עלולים למות בגלל הנפצים.

את הדברים אמר הרב בשיעורו השבועי בבית הכנסת 'יחווה דעת' בירושלים, כמידי שבוע "כיכר השבת" יעביר כאן בהמשך היום את שיעורו השבועי המלא של חבר המועצת הגר"ד יוסף.

"כל שנה מתפרסם על אסונות שקוראים מהנפצים", אמר הרב יוסף בפתח דבריו וסיפר על זקן בתל אביב שהפסיק לשמוע בגלל רעש הנפצים.

הרב תקף את משתמשי הנפצים: "איזה היתר יש? אנשים נבהלים מזה, נשים בהיריון נבהלות, ובואו נחשוב - היום יש טרור, יש טרור שלצערנו הם משתמשים בכלי נשק, דברים כאלו מעוררים בהלה".

לדבריו: "מי שעושה דברים כאלה הוא מתחייב בנפשו, ממש ככה, אנשים יכולים למות בגלל זה, אנשים לא יתקשרו למשטרה (בפיגוע אמיתי. י"כ) ויחשבו שזה פורים".

חבר המועצת אמר כי חוק המדינה האוסר למכור נפצים הוא על פי התורה וקבע: "אם מישהו יודע על אחד שמוכר שילך ויאמר לו או שיפסיק או שילך להתלונן במשטרה, מצווה להלשין, צריכים להפסיק את זה, גמרנו, כל כך הגזמנו עם הדברים הללו, צריכים להפסיק את התופעה הזו, מצווה להלשין - חד משמעית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר