בעקבות "כיכר השבת"

הוקפאו הקרנות הסרטים בשבת בקרית יובל

לאחר שנחשף ב"כיכר השבת" כי ששת נציגי העירייה וברקת, נמנעו מהצבעה לגבי הקרנות הסרטים בשבת במתנ"ס "יובלים" בקרית יובל, החליט יושב ראש המנהל להקפיא את הקרנות הסרטים (בארץ)

חיים אבני | כיכר השבת |
הקרנת סרטים, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בעקבות הפרסום - הוקפאו הקרנות הסרטים ב"יובלים": שעות לאחר שנחשף ב"כיכר השבת" כי לאחר שששת נציגי העירייה וראש העיר ניר ברקת, נמנעו מהצבעה לגבי הקרנות הסרטים בשבת במתנ"ס "יובלים" בשכונת קרית יובל בירושלים, החליט יושב ראש המנהל להקפיא את הקרנות הסרטים שיועדו לשבוע הבא.

בשיחה עם "כיכר השבת" אמר יו"ר המינהל, רוני שרון, כי אמנם התקבלה החלטה להקרין את הסרטים בשבתות, אך נכון לעתה הוא מקפיא את ההקרנה שתוכננה לשבוע הבא. שרון סרב לחשוף את סיבת הדחייה, כשהוא מציין כי מדובר בהחלטה שלו עליה הוא אחראי בתור יו"ר המנהל.

גורמים המעורים בנושא אומרים ל"כיכר השבת" כי בעקבות הפרסום הופעלו לחצים על יו"ר המנהל לבטל את הקרנות הסרטים בשבתות. לטענתם, ההקרנה שתוכננה לשבת הקרובה בוטלה באופן סופי, בעוד שההקרנה שתוכננה לשבוע הבא הוקפאה נכון לעתה על ידי יו"ר המנהל רוני שרון.

כזכור, מוקדם יותר נחשף ב"כיכר השבת" כי השבוע התקיימה ישיבת הנהלת המינהל, בה דנו בנושא, לאחר הצבעה התקבלה עמדת הרוב לחדש את הקרנת הסרטים במתנ"ס בית טיילור. העברת ההחלטה התאפשרה לאחר ששת נציגי העירייה וראש העיר בהנהלת המינהל בחרו להימנע.

מנכ"ל המינהל יחיאל לוי, שיגר מייל לחברי ההנהלה בו כתב: "אתמול התקבלה החלטה בהנהלה לחידוש הקרנות הסרטים בשבת במתנס טיילור וזאת לאחר הקפאת ההקרנות של הסרטים לאחר נסיון שנבדק להגיע להבנות והסכמות בעניין היחסים בין חרדים למגזר הפלורליסטי באמצעות העריה הנסיון להדברות וגיבוש הבנות לא המריא לתוצאות ובמקביל הוחלט על קיום בחירות בחלק מהמנהלים הקהילתיים ובתוכם יובלים.

"אנו מסכימים כי רצוי להגיע להבנות והסכמות עם המגזר החרדי בעניין מתכונת הבחירות ומספר הנציגים בהנהלה והבנות נוספות בסוגיות עקרוניות אחרות מאחר ויש התחלת דיאלוג והדברות חיובית ההחלטה שהתקבלה אתמול עלולה לשבש את המשך ההדברות להסכמות מצורף בזה פנייתו של שייקה אבקש את הצבעתכם מחדש להחלטה זו מי בעד חידוש ההקרנות של הסרטים במקביל להדברות או מי בעד הקפאת ההקרנות ער למיצוי המו"מ עם החרדים אודה לכם על תשובתכם במייל חוזר אלי בהקדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר