שכחו את החרדים? הפיצוי של 'פלאפון' ללקוחות החברה

חברת פלאפון הודיעה כי תעניק פיצויים ללקוחות בעקבות התקלה שנמשכה שעות ארוכות, אלא שעשרות אלפי הלקוחות בקומות הכשרות יוכלו לקבל רק פיצוי אחד - 500 דקות שיחה לחו"ל (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: פלאש 90)

שכחו את המגזר החרדי? חברת פלאפון הודיעה היום (ראשון) כי תעניק פיצויים ללקוחות בשווי שלדברי גורמים בחברה מגיע למאות שקלים. אלא בעוד שהלקוחות "הרגילים" של החברה יכולים לבחור בין שלושה פיצויים, גלישה בנפח של 20 GB, שימוש בשתי אפליקציות תוכן או 500 דקות שיחה לחו"ל, עשרות אלפי הלקוחות בקומות הכשרות יוכלו לקבל רק את דקות השיחה לחו"ל.

גורמים בפלאפון עימם שוחחנו טוענים בתוקף כי הלקוחות החרדים לא נשכחו וכי הם יוכלו ליהנות מ-500 דקות שיחה לחו"ל בחודש הקרוב, אך הם לא ממש יכלו לענות לנו מה יעשה לקוח חרדי שאין לו צורך בדקות השיחה לחו"ל.

הגורמים בפלאפון אומרים ל"כיכר השבת" כי גם במגזר החרדי ישנם לקוחות שעושים שימוש בסמארטפונים לצרכי פרנסה והם יוכלו לנצל את חבילת הגלישה המוגדלת, אך הגורם לא הסביר מה הפיתרון המוצע למאות אלפי הלקוחות בקומות הכשרות.

לקוחות חרדים שפנו ל"כיכר השבת" מתלוננים כי לאחר שהיו מושבתים למשך זמן ארוך וחסר תקדים בשנים האחרונות, חלקם למשך מספר ימים תמימים, הפיצוי שהם מקבלים הוא לא רלוונטי בכלל עבורם ויוצא שהם נפגעו משמעותית מהרשת ולא יקבלו שום פיצוי הולם.

"זה לא הגיוני שהלקוחות החילונים 'הרגילים' יקבלו שלושה אופציות לפיצוי, ואילו אנחנו נקבל אפשרות לשיחות לחו"ל, שמרבית הלקוחות החרדים גם לא צריכים את הדקות הללו", אומר לנו לקוח פלאפון. "אלו שיש להם קרובים לחו"ל לרוב מחזיקים בחבילות רלוונטיות או עושים שימוש בקווי אינטרנט לצורך כך, ואלו שאין להם את הפתרונות לא עושים בכלל שימוש בשיחות לחו"ל, למה שאנחנו נופלה לרעה רק כי אנחנו חרדים?" אומר הלקוח.

מחברת פלאפון לא נמסרה תגובה.

גם לקוחות חברת הסלולר "רמי לוי תקשורת" ש"רוכבת" על רשת פלאפון נפגעו מההשבתה ב"פלאפון" בדיוק כמו לקוחותיה של פלאפון.

גורמים בחברת רמי לוי תקשורת אומרים ל"כיכר השבת" כי בימים אלו נמצאת החברה במשא ומתן מול פלאפון לגבי הפיצויים שיוצעו ללקוחותיה, וכי כבר בימים הקרובים תכריז החברה על פיצויים דומים גם ללקוחות רמי לוי תקשורת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר