יסעו באוטובוס?

מחסור משמעותי ב"רכב המנהלים החרדי"

לקוחות רבים שהזמינו את רכב המנהלים החרדי "סקודה סופרב" קיבלו הודעה כי אספקתו תתעכב בכמה חודשים. לחלק מהלקוחות הוצעו פתרונות כמו טרייד-אין לדגם אחר או שכירות על חשבון החברה (רכב)

חיים אבני | כיכר השבת |
סופרב החדשה (צילום: אתר החברה)

מחסור ברכב המנהלים החרדי: לקוחות רבים שהזמינו את ה"סקודה סופרב" החדשה, שידועה כמכונית מנהלים פופולרית בציבור החרדי, קיבלו לאחרונה הודעה לפיה אספקת הרכבים שתוכננה לשבועות הקרובים תידחה בעד שלושה חודשים, זאת בעקבות מחסור משמעותי.

חלק מהלקוחות מספרים כי ביצעו את ההזמנה כבר לפני כארבעה חודשים, אז התחייבה היבואנית "צ'מפיון מוטורס" כי האספקה לא תארך מעל ארבעה חודשים. זמני ההמתנה שנחשבים לחריגים ביותר בתעשייה, ניתנו בעקבות הביקוש הרב לכאורה לרכב.

בשיחות ההבהרה של היבואנית הוסבר ללקוחות כי באפשרות לבחור בתחליף לרכבי ה"סופרב", כמו אפשרות לרכישת רכב אחר והחזרתו בעסקת "טרייד-אין" כאשר יגיעו רכבי הסופרב לישראל. פתרון אחר שהוצע ללקוחות הוא לשכור רכב על חשבון היבואנית. בכל מקרה, לקוח שביקש לבטל את הזמנתו בעקבות העיכוב, לא חויב לשלם את דמי הביטול.

נהיגה בסופרב החדשה (מתוך יוטיוב)

אלא, שלא כל הלקוחות זכו לפתרונות, לקוח שהזמין לפני כחצי שנה את הדגם המאובזר "LAURIN&KLEMENT", קיבל הודעה על כך שהמסירה נדחית עד להודעה החדשה. לדברי הלקוח, עד עתה לא טרחו נציגי היבואנית ליצור עמו קשר ולהציע לו חלופות או להודיע לו על זמן מסירה משוער.

מצ'מפיון מוטורס נמסר: "לאור הביקוש וההצלחה הגלובלית של דגם סקודה סופרב, היצרן נאלץ לדחות, בכל העולם, מסירות של חלק מהדגמים הרלוונטיים. החברה מציעה ללקוחותיה, אשר הזמנתם מתעכבת בלמעלה מ- 30 יום, מסלולים שונים לביצוע העסקה, לשביעות רצונם המלאה. כמו כן, לפנים משורת הדין, לקוחות שיבחרו לבטל את העסקה יוכלו לעשות זאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר