בעקבות התאונה

הגאון רבי דוד יוסף: "חייבים ללמד את הילדים זהירות בדרכים"

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף קורא למנהלי המוסדות ולהורים לשנן עם הילדים את חובת 'זהירות בדרכים' ומציין כי ברשת החינוך של ש"ס זה הוכנס כ"תוכנית לימודים של חובה ממש" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יעקב כהן )

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף קורא למנהלי המוסדות ולהורים לשנן עם הילדים את חובת ה'זהירות בדרכים', וזאת לאחר האסון הקשה ברחוב שמואל הנביא כאשר הילד שמעון אברמוב ז"ל נהרג מפגיעת אוטובוס.

את הדברים אמר הרב במהלך שיעורו השבועי הנמסר בבית המדרש 'יחווה דעת' ומועבר בשידור חוזר מידי שבוע כאן ב"כיכר השבת".

הגר"ד יוסף, פתח את שיעורו ואמר: "שמענו על התאונה המזעזעת ברחוב שמואל הנביא, ילד בן 9 - תלמיד תלמוד תורה, נהרג בתאונה. אנחנו כולנו כואבים ומתפללים לעילוי נשמתו".

הרב הוסיף וקרא לציבור ללמד את הנוער 'זהירות בדרכים': "יש כאן הרבה לקח לכולנו כמה צריך להיזהר במיוחד בימי בין הזמנים, להימנע מכל מיני סכנות. כמה חייבים אנחנו ללמד את הילדים שלנו, ממש חייבים, בכל ענייני זהירות בדרכים".

חבר המועצת סיפר: "אצלנו ב'רשת החינוך' הכנסנו את זה כתוכנית לימודים של חובה ממש, בכל הכוח, להכניס ולשנן ולחזור. השיקול דעת של ילד הוא שונה משל מבוגר, צריך להכניס להם בראש כמה שיותר את הנושא של זהירות בדרכים".

הגר"ג יוסף התייחס גם לימי בין הזמנים והעובדה שכמעט מידי שנה שומעים על אסונות המתרחשים בטיולים של תלמידי ישיבות: "לצערנו אין בין הזמנים שאנחנו לא שומעים על אסונות של בחורי ישיבות. נכון, צריך לנוח ולהחליף כוחות, אבל כמה שכל אחד יכול להשתדל ולהימנע מלהכניס עצמו אפילו מספק ספיקא של סכנה, צריך להיזהר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר