העובדים הופלו?

ראש העיר חילק לעובדי התברואה "מגבות פח"?

עובדי אגף התברואה בעיריית בני ברק זועמים על כך שבניגוד לשאר עובדי העירייה, המגבת שהוענקה להם כ"שי לחג" פחות איכותית. "זו אפליה, שמים עלינו פס" טענו. העירייה: "אלו עובדי קבלן" (חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק, סטודיו דוד זר)

המגבת שעוררה זעם: עובדי התברואה בבני ברק טוענים כי ראש העיר חנוך זייברט הפלה אותם לרעה בחלוקת ה"שי לחג" לקראת חג פסח הקרוב. לטענתם, בעוד שאר עובדי העירייה קיבלו בנוסף לשי לחג גם מגבת איכותית מתנת ראש העיר, הם זכו למגבת מסוג פחות איכותי.

אחד העובדים אמר ל"כיכר השבת" כי "כנראה ראש העיר לא סופר את עובדי התברואה וחושב שלנו - בגלל שאנו עובדים בפינוי האשפה - מגיעה 'מגבת פח'". גם נציגי ההסתדרות בעירייה הודיעו לעובדים כי יתערבו ויבקשו הבהרות מראש העיר לגבי האפליה באיכות המגבות.

נציג ההסתדרות בעירייה ימין עופר אומר בשיחה ל"כיכר השבת" כי אכן קיבל תלונות מעובדי התברואה בנושא וכי ביום ראשון יפנה לעירייה וידרוש הסברים לאפליה שהעובדים טוענים כי חוו.

מנגד, אברהם טננבוים, מזכיר העירייה ודוברה, אומר ל"כיכר השבת" כי לא מדובר באפליה. לדבריו, מדובר בעובדי קבלן שבשנים עברו לא היו מקבלים את השי לחג מראש העיר עצמו, אלא רק את השי הכספי שקיבלו במסגרת הסכמי העבודה. לדבריו, ראש העיר החליט השנה לכלול גם את עובדי הקבלן במחלקת התברואה בניגוד לנהוג. למרות זאת, טננבוים מודה כי אכן מדובר במגבות איכותיות פחות מאלו שקיבלו שאר עובדי העירייה.

א', עובד במחלקת התברואה ששמע את ההסבר של דובר העירייה, אמר ל"כיכר השבת" כי "מדובר באפליה" ו"הדבר מוכיח שבעירייה "שמים פס" על עובדי התברואה. לדבריו: "אם הם רוצים לכבד אותנו ולכלול אותנו עם עובדי העירייה האחרים אז שיעשו את זה באופן מלא, אנחנו מרגישים סוג ב'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר