האנטישמיות האנגלית

חבר הלייבור האשים את ישראל בפיגועי פריז והושעה מהמפלגה

סערת האנטישמיות הבריטית לא נרגעת: מפלגת הלייבור הודיעה על השעיית שני נציגים נוספים שהתבטאו בצורה אנטישמית נגד ישראל ברשת פייסבוק. אחד מהם האשים את ישראל בפיגועי פריז (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
סאלים מולה (מתוך טוויטר)

סערת האנטישמיות הבריטית לא נרגעת: שני נציגים נוספים של מפלגת "הלייבור" הושעו מהמפלגה בשל התבטאויות שלהם נגד ישראל, כך הודיעה היום (שני) המפלגה שבראשה עומד ג'רמי קורבין שהגדיר את ארגוני הטרור חיזבאללה וחמאס "ידידים".

לרשימת המושעים מצטרף שמו של אילייאס עזיז, חבר מועצת נוטינגהם שהתבטא בפייסבוק כי היה חכם יותר להקים את מדינת ישראל באמריקה ותמך ב"רילוקיישן" לישראל.

החבר הנוסף בלייבור שהושעה הוא סאלים מולה, לשעבר ראש העיר בלקבורן - וגם הוא בשל התבטאויות בעלות גוון אנטישמי בפייסבוק. מולה טען כי ישראל עומדת מאחורי המדינה האיסלאמית (לשעבר דאעש) ואף מאחורי מתקפת הטרור בפריז בשנה שעברה.

הפוסט שמולה שיתף (צילום מסך)

לפי הדיווח בסוכנות הידיעה AP, מולה כתב בחודש אוגוסט בפייסבוק: "האם זה צירוף מקרים? ברור שכן. כולנו יודעים איך משוחק המשחק הציוני. ברור מי מבצע בזה מניפולציה. אלה שאינם בטוחים. ישראל".

בנוסף, מולה שיתף את דבריה של נז שאה, חברת המפלגה שהושעתה, בהם אמרה כי יש לעשות רילוקיישן לישראל לארה"ב. כעת כאמור, הצטרפו מולה ועזיז לרשימת המושעים האנטישמים של מפלגת הלייבור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר