דונלד טראמפ בעד המשך הבנייה בהתנחלויות

המועמד הרפובליקני המוביל במירוץ לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ אומר כי הוא חושב שמדינת ישראל צריכה "להמשיך קדימה עם הבנייה בהתנחלויות". סקר חדש: טראמפ מנצח את קלינטון (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

המועמד הרפובליקני המוביל במירוץ לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ אומר היום (שלישי) בראיון כי הוא חושב שמדינת ישראל צריכה "להמשיך קדימה עם הבנייה בהתנחלויות". את הדברים אמר טראמפ לאחר שנשאל אם לדעתו ישראל צריכה להקפיא את מפעל ההתנחלויות.

"אני ממש לא חושב שישראל צריכה להפסיק את הבנייה בהתחלויות" אמר טראמפ והוסיף כי "מדינת ישראל סופגת טילים לתוך שטחה ואני לא חושב שהיא קיבלה את הטיפול הראוי שמגיע להם מהעם שלנו" אמר טראמפ.

למרות זאת אמר טראמפ כי הוא ישמח לראות משא ומתן רציני בין ישראל לפלסטינים, אלא שהוא גם הבהיר כי הוא מתכוון ל"משא ומתן רציני" ולא למשא ומתן ששורד בקושי מספר שבועות עד שהפלסטינים שבים לירות טילים ורקטות לתוך שטחי ישראל.

טראמפ התייחס גם לראש הממשלה נתניהו ואמר כי הוא "בחור טוב מאוד", טראמפ הוסיף ואמר "אני לא מכיר את נתניהו ממש טוב, אבל אני סבור שתהיה לנו מערכת יחסים טובה מאוד כנשיא ארצות הברית. אני חושב שאובמה הוא רע מאוד לישראל וגרם נזק ביחסיו עם ישראל".

בתוך כך, הערב פורסם בארצות הברית סקר כלל ארצי שלראשונה מעניק יתרון של שני אחוזים לטראמפ על פני היריבה הגדולה שלו - הילארי קלינטון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר