6 דרכים להשיג 8 שעות שינה - כן, זה אפשרי

כל מה שאתם צריכים זה תשומת לב וקצת אומץ. למה אומץ? כי אחת הדרכים - אזהרת ספוילר - דורשת להטעין את הסלולרי הרחק מהמיטה. ועוד 5 פתרונות כואבים פחות (בריאות)

להעביר את האימונים לערב (צילום: shutterstock)

התאמנו בערב

ללא ספק, בכל לילה הגוף מותש נפשית, אבל מה לגבי מצבור הכוח הפיזי? העבירו לשעות הערב את אימוני הספורט, שיעור היוגה, הריצה, או לפחות לכו בבית 20 דקות באופן נמרץ. זה יעזור לגוף שלכם להרגיש שהוא זקוק לשינה.

קבעו 2 מועדי שינה

את הראשון תקדישו להתנתקות ממיילים, הודעות, טלפונים וכל מה שמסיח אתכם מעצמכם, ושטפו פנים. מועד השינה השני כבר יהיה כיבוי אורות מוחלט. ההדרגתיות תסייע לכם להיכנס ל'מצב-שינה' בקלות רבה יותר.

כתבו את המחשבות שלכם

יש למוח נטייה לצוף החוצה כשהגוף משווע לשינה (במצגת שהכנו למחר יש שגיאות עבודה? לארוז מעכשיו ארוחת צהריים? מירי מצאה בגד לאירוע?). שמרו מחברת ליד המיטה, וכתבו כל מחשבה, תהייה, שאלה או משאלה שצצות לכם. ליד כל אחת מהן, הוסיפו פתרון קטן. כעת, תוכלו לישון בשקט, כשאתם יודעים פחות או יותר לפני מה אתם עומדים.

אטמו היטב כל מקור אור - אלא אם כן אתם רוצים לקום ממש מוקדם

נכון, אמנם עכשיו חשוך, אבל בבוקר השמש תזרום במלוא העוצמה דרך החלונות, ואם אתם לא הורים או צריכים להשכים מוקדם, כל השינה עלולה להיהרס.

הטעינו את הטלפון במקום אחר

יש! כמעט נרדמתם! אבל אופס, מה האור שמהבהב שם? הטעינו את הטלפון במקום הרחוק ביותר מהמיטה, ועדיף - להטעין בחדר אחר. כך, מלבד סכנת הקרינה, אתם מונעים מראש את הפיתוי לכלות את זמן השינה במסך.

האזינו לשיעור / סיפור / הרצאה

ואנחנו לא מתכוונים רק לגולשים הצעירים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר