יום עצוב בנט-סורס

חברת "נט-סורס" נסגרת, מאות חרדיות קיבלו מכתבי פיטורין

עכשיו זה סופי: מאות עובדות חרדיות ב'נט-סורס' פוטרו והחברה תיסגר. בעבר הוגשה עתירה נגד סגירת החברה, אולם זו הצליחה כצפוי בסך הכל לדחות אותה במספר חודשים במסגרת פשרה (חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
אילוסטרציה, למצולמות אין קשר לנאמר (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

מאות עובדות חרדיות בחברת "נטסורס" החרדית שמספקת שירותי טלפוניה ומרכזיה לחברות התקשורת בארץ, קיבלו היום (ראשון) מכתבי פיטורין סופיים בהם בישרה להן הנהלת החברה כי היא נסגרת באופן סופי בעוד 32 יום.

סגירת החברה נראית כרגע סופית. לפי טענת ההסתדרות בעבר - החברה נסגרת רק בעקבות העובדה שההסתדרות איגדה את העובדות בחברה. יצויין, כי ההסתדרות עתרה בעבר לבית הדין האזורי לעבודה בירושלים נגד סגירת החברה, אולם היה ברור לכל כי החברה תיסגר בסופו של דבר והעתירה ביקשה למעשה לדחות את מועד הסגירה רחוק ככל האפשר ממועד ההתאגדות.

כזכור, לפני מספר חודשים הודיע בעלי החברה, הלל יעקובזון כי הוא סוגר את החברה, זאת שבועות ספורים לאחר שחלק מהעובדות התאגדו. גורמים המקורבים ליעקובזון אמרו אז ל"כיכר השבת" כי הוא החליט לסגור את החברה בעקבות דברים קשים מאוד שהטיחו בו מנהלות וועד העובדים.

(צילום: כיכר השבת)

לאחר הודעת החברה על הסגירה לפני מספר חודשים, החליטה ההסתדרות לתבוע את יעקובזון בסכום חסר תקדים של 103 מיליון שקלים. בהמשך, ביקשו בהסתדרות צו מניעה נגד הסגירה. בהחלטת בית הדין לעבודה שהתקבלה בפשרה, הוחלט על דחיית הסגירה בשלושה חודשים.

מההסתדרות החדשה ומנטסורס לא נמסרו תגובות עד לשעת הפרסום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר