שוב זה קורה

החרדים נמנעו וההצבעה על מימון ה"ספורטק" אושרה

בישיבת וועדת הכספים בעיריית ירושלים, אושרה היום (שלישי) בין היתר העברת תקציב של שישה מיליון שקלים שהגיעו כתרומה ממשפחת קראפט - לספורטק, זאת בשל הימנעות החרדים (חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
ניר ברקת (Miriam Alster/Flash90)

שוב, החרדים נמנעים וההצבעה מאושרת: בישיבת וועדת הכספים בעיריית ירושלים, אושרה היום (שלישי) בין היתר העברת תקציב של שישה מיליון שקלים שהגיעו כתרומה ממשפחת קראפט - לספורטק, כפי שנחשף אמש ב"כיכר השבת". ההצעה אושרה לאחר ששבעת הנציגים מהסיעות החרדיות בירושלים נמנעו בה.

ההצבעה אושרה ברוב של 6 חברי מועצה מול 7 חברי מועצה חרדים מיהדות התורה ומש"ס שהחליטו להימנע מההצבעה על אישור התרומה המשמעותית, ובכך העניקו למעשה את המימון המשמעותי שיזניק את הפרויקט.

מתחם הספורטק שהעירייה מתכננת לבנות בעמק הארזים שבצפון ירושלים, בסמיכות לשכונות החרדיות סנהדריה ו"רמות", גרר התנגדויות נרחבות של התושבים החרדים שזכו לגיבוי מוחלט של כל גדולי ישראל וקראו לנציגים החרדים בעיריית ירושלים לפעול נגד התכנית.

על פי התכנית, תקים העירייה פארק גדול במקום השוכן למרגלות שכונת רמות, בו ימוקמו מגרשי ספורט לצד משטחי בילוי, התושבים חוששים כי הקמת הפארק בסמיכות לשכונות החרדיות תשתבש את החיים במקום ותגרום בין היתר לעלייה משמעותית בחילול השבת בסמיכות לשכונות החרדיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר