למרות האזהרות מראש

שוב קריסה בדרך לרשב"י? אלפים ממתינים שעות לאוטובוסים

אלפי נוסעים בנקודות שונות ברחבי הארץ מתלוננים על עיכובים בהגעת האוטובוסים שאמורים לקחת אותם למירון. גורמים באגד טענו כי האוטובוסים שאיחרו הושכרו מחברה חיצונית. צפו בתיעוד (ארץ)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

שוב קריסה בדרך לרשב"י: דיווחים שמתקבלים מנקודות שונות ברחבי הארץ מצביעים על תקלות ועיכובים במערך ההסעות לציונו של רבי שמעון בר יוחאי במירון לרגל ל"ג בעומר. מהדיווחים השונים עולה כי מדובר באלפי נוסעים שממתינים במשך שעות לאוטובוסים - בעיקר של חברת אגד.

בירושלים מדווחים נוסעים בתחנת "בעלזא" על מאות חרדים שממתינים כבר קרוב לשעתיים, ללא שניתן להם מענה הולם, זאת למרות שמדובר בנוסעים שהזמינו מקומות באוטובוסים מבעוד מועד.

גם במסוף "הר נוף" של אגד ממתינים בשעות האחרונות עשרות נוסעים שהזמינו כרטיסי נסיעה מבעוד מועד אך התאכזבו לגלות כי האוטובוסים שאמורים היו לצאת לדרכם כבר בשעה 16:45, לא יצאו לדרך גם כשעה וחצי לאחר הזמן המיועד.

הנוסעים המאוכזבים שפנו למנהל התחנה מטעם חברת אגד נענו כי "האוטובוסים מתעכבים בגלל פקקים", אלא שהנוסעים סבורים כי מדובר ב"תירוצים". אחד הנוסעים אומר ל"כיכר השבת" כי "הם אומרים לנו כבר יותר משעה שיש פקקים והאוטובוס תקוע בפקקים, אנחנו לא מבינים איך כל הרכבים והאוטובוסים מצליחים להגיע לכאן, ורק האוטובוסים של אגד תקועים בפקקים".

נוסעים נוספים בתחנה שנואשו מהמתנה לאוטובוסים, ביקשו ממנהל התחנה להחזיר את הכרטיסים שרכשו ולקבל החזר כספי, נוסעים אחרים איימו כי יתבעו את החברה בעקבות האיחורים המשמעותיים שלדבריהם שיבשו את סדר יומם.

"מדובר במחדל של אגד, איך יכול להיות שאנחנו הזמנו כרטיסים מבעוד מועד, שילמנו עליהם כבר, אבל 'אגד' לא נערכה כראוי ולא דאגה שהאוטובוסים ימתינו לנו ולא אנחנו נמתין להם במשך שעות?" אומר נוסע מאוכזב. נוסעת אחרת הטיחה במנהל התחנה: "אם אנחנו מאחרים - האוטובוסים לא ממתינים לנו. למה שאנחנו נמתין לאוטובוס שעות?".

בין הנוסעים הכועסים והמאוכזבים מצאנו גם נוסע אחד שמקבל את הדין באהבה ואומר כי ככל שימתין בסבלנות כך יגדל השכר שלו משמיים על הנסיעה לציון הרשב"י. "אני עוד זוכר שהמתנו 25 שעות לנסיעה לציון רבי נחמן באומן, שעה ורבע זה לא הרבה לעומת השעות הללו" הוא אומר.

במקביל, מכירת הכרטיסים ברחבי הארץ לנסיעה בתחבורה הציבורית נפסקה. בבני ברק אזלו הכרטיסים לנסיעה בשעות הקרובות, והכרטיסים האחרונים לנסיעה מחר נמכרים כעת.

אמש התריע ראש עיריית ביתר בפני חברת "נתיב אקספרס" כי קיים מחסור חמור באוטובוסים למירון היוצאים מהעיר, וביקש ממנהלי החברה לתגבר את האוטובוסים, זאת לאחר שפניות שונות בימים האחרונים לא נענו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר