הסגרת מנהיג 'שובו בנים'

המטוס היה מוכן אבל הרב ברלנד לא הגיע: צוות ישראלי נחת ביוהנסבורג

הרב אליעזר ברלנד היה אמור לנחות לפנות בוקר בישראל, אך ברגע האחרון הוא לא עלה על הטיסה. ההערכה: ביום חמישי הרב יוסגר לישראל. צוות ישראלי נחת ביוהנסבורג להיערך להסגרה (חרדים)

נחמן שטרנהרץ | כיכר השבת |
הרב אליעזר ברלנד (צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

מנהיג קהילת 'שובו בנים' הרב אליעזר ברלנד היה אמור לעלות הלילה (שלישי) בשעה 01:00 לטיסת אל-על מיוהנסבורג לישראל. הכל היה מוכן, עורכת הדין של הרב כבר עלתה למטוס, כך גם כמה מתלמידיו שרכשו כרטיסים, אבל הרב עצמו לא הגיע.

חשיפת "כיכר השבת": "מגעים שהרב ברלנד ינחת בארץ בתוך שבוע"

ל"כיכר השבת" נודע כי שר המשפטים המקומי שחזר ליוהנסבורג, לאחר שיצא לביקור מחוץ למדינה, טרם חתם על ההסגרה מה שהוביל בסופו של דבר לעיכוב נוסף בהסגרה הצפויה.

כאמור, עורכת הדין של הרב כבר עלתה למטוס, כך גם תלמידים שרכשו כרטיסים בכדי להיות לצד רבם בזמן הטיסה לישראל, רגעים לפני שיובל למעצר בכלא הישראלי, אך התאכזבו וטסו לבדם ונחתו לפנות בוקר בנתב"ג.

כעת, בשובו בנים נערכים לקראת יום חמישי, אז יש טיסה נוספת של חברת אל-על (החברה היחידה) מיוהנסבורג לישראל. כאשר ההערכה שעד אז שר המשפטים המקומי יחתום על ההסגרה.

עוד נודע ל"כיכר השבת" כי צוות שוטרים ישראלים שאמורים להוביל את הרב משדה התעופה למטוס ולנחות יחד אתו בנתב"ג כבר נחת ביוהנסבורג ונערך גם הוא לקראת ההסגרה בסוף השבוע.

גורם ב'שובו בנים' אמר בשיחה עם "כיכר השבת" כי "זה ניסים, אי אפשר להסביר את זה. לא אתפלא אם הרב לא יוסגר".

כזכור, בסוף השבוע נחשפה ב"כיכר השבת" הקלטה של הגר"א ברלנד בה התייחס להסגרה ואמר: "ההחלטה התקבלה כבר בראש-חודש ניסן ועכשיו יצאנו לדרך".

לדבריו: "הגעתי לרב גרוסמן כי יש לו את הקשרים הכי טובים עם הפרקליטות והמשטרה. הוא עובד במסירות נפש ופועל כדי שלא אהיה עצור יותר מכמה ימים. עוד תראו נסים ונפלאות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר