פרסום ראשון

הנקמה של עיריית ת"א בלוחם השבת: צנזור מ"מפת העסקים"

קובי ברמר, מוביל מאבק השבת בתל אביב, הופתע לראות שהעסק שלו "צונזר" ממפת העסקים של העירייה, לטענתו בגלל מאבקיו למען השבת. "זה לא יעזור להם, אמשיך לשמור על השבת" (חרדים)

חיים אבני | כיכר השבת |
קובי ברמר, העסק שלו צונזר (צילום ארכיון: ישראל כהן)

כך נוקמת העירייה באיש שנלחם למען השבת: קובי ברמר, מי שהוביל בשנים האחרונות ביד רמה את המאבק על קדושת השבת בתל אביב ונאבק בבתי המשפט כדי לחייב את העירייה לסגור עסקים בשבת, "זכה" היום ל"נקמה" של עיריית תל אביב.

במפת העסקים שמפרסמת עיריית תל אביב, ובה מופיעים כל העסקים באזור - כולל קיוסקים - נעדר במפתיע, או שלא, שם העסק של ברמר.

"מה עושה עיריית תל אביב לעסק שמעז להילחם נגדה ולנצח? במקרה העסק שלי? מעלימה אותו מהמפה שהיא הוציאה של העסקים מרחוב שינקין. לא נמצא לא קיים" כתב ברמר בחשבון הפייסבוק שלו. "אתם רק משמחים אותי ומחזקים אותי. כי אני יודע שאתם לחוצים ופוחדים. אבל לא ממני תפחדו, אלא ממי שאמר והיה העולם. אני כבר חסר סבלנות לראות את הסוף של המהלך".

מפת העסקים של העירייה. קובי ברמר בחוץ

ברמר מספר בשיחה עם "כיכר השבת" על שורת הרדיפות נגדו מצד העירייה: "זה לא רק ההעלמה ממפת העסקים, שזו פגיעה אנושה - אם אתה לא שם אתה לא קיים. זה גם שליחת פקחים כל שבוע כדי להוריד לי את השלטים ולקנוס דווקא אותי. העירייה רודפת אותי רק בגלל שאני נלחם על השבת ונלחם לשמור על החוק שמחייב סגירת עסקים בשבת" הוא אומר.

ברמר אומר שהוא גאה במאבקו וכי לא ייכנע ל"שיטות האפלות" של העירייה: "זה מגיע לי עד הכתפיים, אבל השבת שומרת עלי, זה לא יעזור להם, אני אמשיך לשמור על השבת ואמשיך במלחמה שלי למען השבת" הוא אומר ל"כיכר השבת".

אין זו הפעם הראשונה בו טוען ברמר לרדיפה מטעם העירייה וארגוני שמאל, בעבר טען ברמר כי הוקמו לא מעט קבוצות ודפים ברשת החברתית פייסבוק הקוראים לשר הפנים לחזור בו מהחלטתו שלא לאפשר לעיריית תל אביב לשנות את חוק העזר העירוני ולאפשר פתיחת עסקים בשבת. ברמר טען כי מאחורי הקבוצות הללו עומדת עיריית תל אביב וגורמים נוספים, זאת כחלק מקמפיין הנגד אותו הם מובילים.

ברמר בראיון ל"כיכר השבת", ב-2013 (צילום: ישראל כהן)

אז אמר ברמר כי "העירייה מסיתה את המאבק של בעלי המכולות, לנושא של כפייה דתית. כך יותר נוח להם. הם שכרו יועצי תקשורת והפעילו קבוצות בפייסבוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר