פרובוקציה חדשה?

דונלד טראמפ: לשקול ברצינות 'לסמן' מוסלמים

דונלד טראמפ, המועמד השנוי במחלוקת לנשיאות ארצות הברית, אמר הערב כי על ארצות הברית לשקול ברצינות לסמן מוסלמים כחלק מהמאבק בטרור והצליח שוב להסעיר את ארה"ב (אקטואליה)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(shutterstock)

דונלד טראמפ, המועמד השנוי במחלוקת לנשיאות ארצות הברית, אמר הערב (ראשון) כי על ארצות הברית לשקול ברצינות לסמן מוסלמים, זאת כחלק מהמאבק בטרור. טראמפ הביא הוכחה לדבריו ממדינות נוספות שנוקטות ב"פרופיילינג", בהן ישראל: "זה לא הדבר הכי גרוע שאפשר לעשות".

מדברי טראמפ בראיון לתכנית "Face the Nation" ברשת CBS: "אני שונא את הרעיון של פרופיילינג, אבל אנחנו חייבים להשתמש בהיגיון ולבחון זאת ברצינות".

"אני חושב שאפיון הוא משהו שאנחנו חייבים להתחיל לחשוב עליו כמדינה. ומדינות אחרות עושות את זה. אתה מסתכל על ישראל ואתה מסתכל על מדינות אחרות וכולן עושות זאת בהצלחה" טראמפ חזר ואמר למראיין: "אתה יודע, אני שונא את הרעיון של אפיון".

לדברי המועמד השנוי במחלוקת, בזמני טרור יש להעדיף את ההיגיון הבריא על פני הפוליטיקלי-קורקט. הוא קרא גם לעקוב אחרי מסגדים "כמו שצרפת עושה". לדבריו: "אנחנו חייבים לבדוק במסגדים ולבדוק את הקהילה המוסלמית. תאמינו לי, הם מכירים את האנשים שיש להם את הפוטנציאל להתפוצץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר