"סיים הרבה מסכתות"

נער חרדי בן 18 זכה במקום הראשון בתחרות ארצית בהרמת משקולות לנוער

במהלך חגיגת סיום מסכתות סוכה וסוטה בישיבתו, התבשר אלישיב אליהו, נער חרדי בן 18, כי זכה במקום הראשון בתחרות ארצית בהרמת משקולות לנוער וייצג את ישראל באליפות אירופה שתתקיים בסרביה (חרדים)

אברהם האס | כיכר השבת |
(צילום: מ.י.ר.)

נער חרדי זכה במקום הראשון בתחרות ארצית בהרמת משקולות לנוער: שלשום (שלישי), בזמן חגיגת סיום מסכתות סוכה וסוטה בישיבת "נחלת יעקב" בה לומד אלישיב אליהו, הגיעו המאמן, המנטור האישי שלו ונציג התחרות לבשר לו רשמית על זכייתו בתחרות ובעקבות זאת על שליחתו בתור נציג מדינת ישראל בתחרות אליפות אירופה שתתקיים בסרביה בחודשים הקרובים.

אלישיב בן ה-18, נזרק מכמה ישיבות עד שהגיע לישיבת נחלת יעקב בטבריה, ישיבה שמיועדת לבחורים שנשרו מישיבות "רגילות". בישיבה זו התלמידים לומדים תורה וגם עושים בגרויות, ומעודדים לעסוק בזמנם הפנוי בתחביבים שהם אוהבים. הישיבה אף מפעילה מספר חוגים שעוסקים בכושר גופני כמו התגוננות רחוב, לוחמה תאילנדית והתחרות שבה השתתף אלישיב. בסיום הלימודים בישיבה, הבחורים ממשיכים לישיבה גדולה וחלקם הולך לשרת בצבא.

מתכוון להמשיך ללמוד בישיבה. אלישיב אליהו (צילום: מ.י.ר.)

אלישיב התחיל להתאמן עם כניסתו לישיבה, במסגרתה הוא התאמץ והשקיע שעות רבות באימונים בעידוד הישיבה ובעזרתה. לתחרות שהתקיימה השנה בחורף הוא הגיע אחרי חודשים של אימונים קשים. אלישיב שוקל 68, והוא הצליח להרים משקולות במשקל פי 3 ממשקלו שלו ובעקבות זאת, כאמור, הוא הצליח לזכות במקום הראשון בתחרות.

הרב של אלישיב אמר ל"כיכר השבת" כי אלישיב החל ללמוד בישיבה לפני שנתיים, ושמדובר בבחור יחסית מופנם שעושה את כל מה שהוא עושה בצורה הטובה ביותר ובעקביות רבה, גם בלימודים – בבגרויות, ובלימודי קודש. כמו כן הוא הספיק לסיים הרבה מסכתות מאז כניסתו לישיבה. בעתיד, כך מסר, הוא מתכנן להמשיך ללמוד בישיבה.

אלישיב אליהו. לקח את המקום הראשון (צילום: מ.י.ר.)

אליהו עצמו אמר ל"כיכר השבת" כי האימונים היו קשים מאד והוא השקיע בהם הרבה שעות בשבוע. הוא ציפה לזכות במקום הראשון, והוא שמח שזה אכן קרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר