גרינבלט לא לבד

הכירו - הד"ר החרדי שמייעץ לדונלד טראמפ על ישראל: "זו זכות"

לאחר מינויו של ג'ייסון גרינבלט, יהודי חרדי, ליו"ר הוועדה המייעצת לדונלד טראמפ בנושא ישראל, מתפרסם בימים האחרונים כי טראמפ החליט למנות חרדי נוסף כיועץ - ד"ר ריצ'רד רוברטס (חרדים,בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מתוך פייסבוק)

החרדי השני של דונלד טראמפ: לאחר מינויו של ג'ייסון גרינבלט, יהודי חרדי, ליו"ר הוועדה המייעצת לדונלד טראמפ בנושא ישראל, מתפרסם בימים האחרונים כי טראמפ החליט למנות חרדי נוסף לתפקיד בוועדה המייעצת.

מדובר בד"ר ריצ'רד רוברטס שישמש כסגן יו"ר הוועדה המייעצת ישראל. ד"ר רוברטס אמר על פי כלי תקשורת אמריקניים כי זו "זכות גדולה להצטרף לוועדה הזאת, נגבש פתרונות פוטנציאליים חדשים לבעיות בלתי פתירות לכאורה ונמליץ למר טראמפ".

לפני מספר חודשים הודיע טראמפ ​על הקמת הוועדה המייעצת בנושאים ישראלים, בניסיון לנתח את מדיניותה של ארה"ב כלפי ישראל, לשפר את הקשר בין המדינות, להבטיח את עליונותה הצבאית של ישראל באזור וניסיון להגיע לפתרון למחלוקת בין ישראל והפלסטינים.

רוברטס, נשוי ואב לשישה ילדים, מתגורר בלייקווד, ניו ג'רזי. הוא סבור שעקרונותיו החרדים עוזרים להצלחתו והוא נחשב לאחד הנדבנים הגדולים לקהילה החרדית בלייקווד. הוא נולד למשפחה חילונית בפילדלפיה בשנת 1957, לאב כימאי.

רוברטס נחשב גם לתורם גדול של פוליטיקאים רפובליקנים, בהם הסנטור לינדסי גרהם והמועמד לנשיאות בעבר מיט רומני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר