מתקפה חריפה • צפו

הגאון רבי דוד יוסף: "נשות הכותל זה פריצות, גסות רוח"

חבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף יצא במתקפה נגד 'נשות הכותל' והרפורמים ואומר: "נשות הכותל זה פריצות, זה גסות רוח, עומדות וצורחות בכוונה כדי שכולם ישמעו אותן, וולגריות" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(וידאו: בן ציון שריף. תמונה: יעקב כהן )

מתקפה חריפה: חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף ממשיך במתקפה החריפה נגד נשות הכותל והרפורמים.

במהלך שיעורו השבועי המועבר מידי שבוע כאן ב'כיכר השבת', התייחס הגר"ד יוסף לנשות הכותל ואמר: "נשות הכותל, מה זה נשות הכותל? נשות הכותל זה פריצות, זה גסות רוח, זה חוסר צניעות, עומדות וצורחות בכוונה כדי שכולם ישמעו אותן, זה ההיפך מצניעות, זה פריצות, זה גסות רוח, וולגרית, בושה, אין להם שום בושה, שום בושת פנים של בנות ישראל הכשרות".

חבר מועצת החכמים המשיך והאשים אותן: "הן לא רוצות לקיים מצווה, הכל בא כדי להכעיס. בפרוש - חד משמעית. נשות הכותל זה פריצות להכעיס. זה לא באמת שמתחשק להן לקיים מצוות".

בהמשך דבריו התייחס הגר"ד יוסף לרפורמים ובין היתר אמר: "הם לא מאמינים בירושלים. מה להם ולכותל המערבי? מה זה הכותל המערבי? שריד בית המקדש, באם להתפלל על חורבן בית המקדש. הכל זה להכעיס ולהתגרות".

"אבל אנחנו לא נשתוק", הבטיח חבר המועצת. "כולנו צריכים לשבת ולחשוב כל הזמן, בית המשפט הולך לטובתם. הכל כאן נגד, אין להם שום כוונה לשמור מצוות, מזמן הם עברו את הגבול. אין שום דמיון בין הדת של הרפורמים לדת היהודית. אסור לשבת אתם בשולחן אחד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר