תיעוד ראשון

הרב אליעזר ברלנד השתחרר מבית החולים • צפו

בשעות הצהריים השתחרר מנהיג קהילת 'שובו בנים' הרב אליעזר ברלנד מבית החולים 'שיבא' בתל השומר. הרב צפוי להיחקר ולאחר מכן להשתתף בדיון על הארכת מעצרו בבית המשפט • צפו (חסידים)

נחמן שטרנהרץ | כיכר השבת |
(צילום: נפתלי גלר)

בשעות הצהריים (חמישי) השתחרר מנהיג קהילת 'שובו בנים' הרב אליעזר ברלנד מבית החולים 'שיבא' בתל השומר.

בתיעוד וידאו שצולם ברגעי השחרור נראה הרב ברלנד כשהוא על כסא גלגלים מובל על ידי אחד מאנשי צוות בית החולים ובליווי חוקרי המשטרה לעבר הניידת שהמתינה לו בחוץ.

הרב צפוי להיחקר בשעה הקרובה ולאחר מכן בשעה 16:30 להגיע לבית משפט השלום בראשון לציון ולהשתתף בדיון, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

כזכור, שלשום האריך בית המשפט את מעצרו של הרב ברלנד ביומיים, ומיד לאחר מכן הוא הועבר לאשפוז בבית החולים, תחת אבטחה של השב"ס וכוח יס"מ.

כפי שדוח מוקדם יותר ב"כיכר השבת", הבוקר, הגישה המשטרה במפתיע ערעור לבית המשפט המחוזי על הארכת המעצר ביומיים של הרב ברלנד, כפי שניתן בבית משפט השלום, וזאת שעות ספורות לפני דיון בבית המשפט השלום על הארכת מעצרו.

לדברי גורמים שנכחו בדיון - שכאמור התקיים בדלתיים סגורות - השופט יעקב שיינמן מתח ביקורת על התנהלות המשטרה ואמר כי מדובר בדרך עקומה.

בית המשפט דחה את הערעור ושלח את המשטרה לדיון שנקבע מראש לשעה 16:00 בבית המשפט השלום. השופט מתח ביקורת על ההתנהלות המשטרתית אותה הגדיר כלא תקינה ואם כי אילו היה יכול היה מטיל על המשטרה הוצאות בשל הדיון המיותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר