בחירות 2016 בארה"ב

קלינטון הציגה את הסגן: "כל מה שטראמפ לא"

במהלך עצרת בחירות שנערכה במיאמי, הציגה קלינטון את טים קיין, שנבחר לשמש כסגן הנשיא במידה והיא תיבחר: "הוא כל מה שדונלד טראמפ ומייק פנס לא" אמרה, "הוא מתאים לתפקיד הזה" (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
טים קיין (שאטרסטוק)

במהלך עצרת בחירות שנערכה בסוף השבוע במיאמי, הציגה המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון את טים קיין, שנבחר לשמש כסגן הנשיא במידה והיא תיבחר לנשיאות ארה"ב. "קיין הוא כל מה שדונלד טראמפ ומייק פנס הם לא" אמרה קלינטון "הוא מתאים לתפקיד הזה, והוא פרוגרוסבי שאוהב שהדברים נעשים".

קיין, דובר ספרדית שוטפת, אמר לקהל כי "עבור רבים מכם זאת הפעם הראשונה שאתם שומעים את השם שלי. אני נרגש בשבילנו שאנחנו מכירים". "בואו נעשה היסטוריה" הוא דירבן את הקהל ואמר כי הוא נפש תאומה של קלינטון בקרב להבסת דונלד טראמפ בבחירות לנשיאות המדינה שייערכו בנובמבר הקרוב.

קלינטון הצהירה כי במהלך הוועידה הדמוקרטית שתיערך בשבוע הבא הם יציגו את החזון שלהם שמציע בניית גשרים ולא חומות. לדבריה, קיין לא רק חולק את אותם ערכים שלה - אלא חי אותם. בציוץ בטוויטר הגדירה קלינטון את קיין כ"אדם שהקדיש את חייו למאבקים לטובת אחרים".

בסוף השבוע תקף טראמפ את קלינטון ואמר בנאום שנשא בוועידה הרפובליקנית כי "אמריקה הרבה פחות בטוחה – והעולם הרבה פחות יציב מאשר שהיה לפני שאובמה החליט למנות את הילרי קלינטון לאחראית על מדיניות החוץ של ארצות הברית. אני בטוח שזו החלטה שהוא בהחלט מתחרט עליה".

"זוהי המורשת של הילרי קלינטון: מוות, הרס, טרור וחולשה. אבל המורשת של הילרי קלינטון לא חייבת להיות המורשת של אמריקה". עוד אמר טראמפ כי בתקופתה של קלינטון, דאעש קם והתפשט, מצרים עברה הפיכה ואיראן הייתה בדרך לגרעין. הבעיות שאנו חווים כעת – עוני ואלימות בבית, מלחמות והרס בחוץ – יימשכו כל עוד נמשיך לסמוך על אותם הפוליטיקאים שיצרו אותן. שינוי מנהיגות הוא הכרחי כדי לשנות את התוצאות הללו", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר