שידור חי

חסידיו של הרב ברלנד מפגינים מול בית המשפט • צפו

מאות מחסידיו של מנהיג קהילת 'שובו בנים' הרב אליעזר ברלנד מפגינים בשעה זו בכניסה לבית משפט השלום בראשון לציון, בתמיכה ברבם העצור, שמובא לדיון בהארכת מעצרו • צפו (חסידים)

נחמן שטרנהרץ | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ט בתמוז תשע"ו | 25.07.16
(צילום: מתוך השידור חי)

מאות מחסידיו של מנהיג קהילת 'שובו בנים' הרב אליעזר ברלנד מפגינים בשעה זו (שני) בכניסה לבית משפט השלום בראשון לציון, בתמיכה ברבם העצור, שמובא לדיון בהארכת מעצרו כאשר הם מבקשים להביע מחאה נגד הארכת המעצר.

היום התברר, כי הרב ברלנד הסכים בחקירתו לבדיקת פוליגרף לאימות טיעוניו, כך מסר עורך דינו של מנהיג 'שובו בנים' היום בבית המשפט.

צפו בשידור חי מבית המשפט:

כוחות גדולים של משטרה ולוחמי משמר הגבול הגיעו בכדי לאבטח את ההפגנה ולמנוע הפרות סדר מצד החסידים. לעת עתה, הסדר נשמר וחסידיו של הרב רוקדים בכניסה לבית המשפט.

המשטרה גידרה את כל המתחם בו נמצאים המפגינים בכדי לנסות ולשלוט בגובה הלהבות.

המפגינים שרו בשאגות למנהיגם: "נחל נובע מקור חכמה. צדיק יסוד עולם".

בהודעה שיצאה מטעם 'שובו בנים' נאמר: "חסידי הרב זועמים על התנהלות חוקרי המשטרה ודברי הפרקליטות כנגד הרב תוך הטעיית בתי המשפט שדנו בבקשות המעצר שהוצאו בעניינו".

עוד נמסר כי "אלפים נקבצו ובאו לפתחו של היכל המשפט בראשון לציון בעוד שבאולם בית המשפט מתנהל הדיון בבקשת הארכת המעצר של הרב ברלנד. 'אנו חשים רדופים', אומרים ההמונים, וזועקים את זעקת שובו בנים בקריאה לשחרורו לאלתר של הרב הצדיק. וקול ההמון וזעקתו מגיע עד לאולם לאוזניו של הרב.

"חסידים מכל רחבי הארץ מגיעים, מי ברכב ומי ברגל ולמרות החום הכבד הם כבר עומדים שעה ארוכה ברחבת האולם וקוראים בקול לשחרר היום את הרב הצדיק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר