תג המחיר של מעריצי הרב החשוד: שיעורי הרב צבי צוקר שהעיד נגד הרב ברלנד נמחקו

האתר של חסידי ברסלב, המנוהל על ידי מוסדות "חוט של חסד", הוריד בשעות האחרונות מהאוויר את שיעורי התורה של הרב צבי צוקר, זאת לאור עדותו נגד חמיו, הרב החשוד אליעזר ברלנד (חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
הרב צביקה צוקר (צילום מסך / יוטיוב)

הנקמה של שובו בנים: אתר של חסידי ברסלב, המנוהל על ידי מוסדות "חוט של חסד", הוריד בשעות האחרונות מהאוויר את שיעוריו של הרב צבי צוקר, חתנו של הרב החשוד אליעזר ברלנד ומראשי "הוועד לטוהר המחנה", זאת ככל הנראה בעקבות העובדה שהעיד נגד חמיו במשטרה ויצא נגד המעשים החמורים המיוחסים לו.

בנוסף, בתי כנסת וישיבות המזוהות עם חוט של חסד הודיעו כי לא יאפשרו לו מעתה למסור שיעורים אצלם. יצויין, כי שיעוריו של הרב יום טוב חשין, שיצא גם הוא נגד המעשים החמורים שביצע לכאורה הרב ברלנד הוסרו מהאתר עם תחילת הפרשה.

אפס תוצאות. השיעורים הוסרו

גורמים בברסלב אמרו כי השיעורים הוסרו "בעקבות רדיפתו את חמיו עד כדי מסירה של ממש תוך כדי ישיבה של שעות על גבי שעות עם חוקרי היאחב"ל לנסות לעזור להם איך בכל זאת ניתן להפליל ולהפיל את הרב כדי להשאירו במעצר".

יצויין, כי בראש קהילת "חוט של חסד" עומד הרב שלום ארוש, שהביע עד כה תמיכה ברב ברלנד ואף יצא לאחרונה באיום נגד המתלוננים נגדו. "אוי לו למי שיהרהר אחרי הרב שלי, אוי ואבוי לו, אני לא מקנא בו – לא בעולם הזה ולא בעולם הבא" הזהיר.

כזכור, אמש הגיש הרב צוקר תלונה במשטרה נגד אנשי "שובו בנים", זאת לאחר שעשרות ממעריציו של הרב ברלנד התאספו סביב ביתו, קראו קריאות "מויסר" ואיימו להכותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר