קידוש השם בבולטימור

המתנדב החרדי חיפש גנבים ומצא קשישים נעדרים

אשי קליין, מתנדב חרדי בארגון שיטור בבולטימור, גרם לקידוש השם כשאיתר זוג קשישים נעדרים במהלך חיפושיו אחר חבורת פושעים שפרצה לכלי רכב רבים בשכונות החרדיות (מהעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הקשישים הנעדרים (צילום: מתוך טוויטר)

קידוש השם בבולטימור: בימים האחרונים פועלים מתנדבי השומרים יחד עם משטרת בולטימור באינטנסיביות על מנת ללכוד כנופיית גנבים שפרצה לעשרות מכוניות באזור החרדי בעיר וגרמו נזק רב.

במהלך ניסיונות המשטרה המקומית ללכוד את הכנופיה התנדב אשי קליין, מתנדב בארגון השומרים המקומי, לסייר במהלך הלילה בעיר על מנת לנסות ללכוד את הכנופיה 'על חם'.

למרות שקליין לא הצליח ללכוד עדיין את כנופיית הגנבים המזיקים, הוא הצליח לגרום לקידוש השם לאחר שבמהלך סיוריו בעיר הבחין ברכב הנוסע באיטיות ו'ללא מטרה' ברחבי העיר. לאחר שעצר את הרכב על מנת לבדוק את יושביו, הוא גילה כי מדובר בזוג קשישים מקומיים שהוגדרו כנעדרים בעלי סיכון גבוה למדי לחייהם.

המתנדב שהבין כי מדובר בזוג הקשישים הנעדרים, שמע מהם כי הם הלכו לאיבוד ולא מצאו את דרכם חזרה לביתם. לדברי המשטרה, לולי אותרו בני הזוג על ידי המתנדב, הם היו עלולים להגיע לסכנת חיים.

לצד איתור בני הזוג הנעדרים, מתנדבי השומרים בבולטימור הודיעו כי לא יחדלו מהמאמצים ללכוד את כנופיית גנבי הרכב המטילה את אימתם על האזורים היהודיים בעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר