הפסיכופת מכה שוב

קים ג'ונג און רצח פקיד בכיר - כי העז לנמנם בפגישה עמו

השליט המטורף והמסוכן בעולם, מנהיג צפון קוריאה, הוציא להורג באכזריות כמה בכירים במדינה הדיקטטורית, בשל סיבות איזוטריות. גם אופן ההוצאה להורג - אכזרי במיוחד (חדשות, בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
מטרף ואכזר, קים (צילום: סוכנות הידיעות הקוריאנית)

קים ג'ונג און, המנהיג הכול יכול של צפון קוריאה, הורה להוציא להורג שני פקידים בכירים, משום שבפגישתו עמם העז אחד מהם לנמנם והשני הביע רעיונות משלו. שני הבכירים נלקחו במהלך חודש זה לבסיס האקדמיה הצבאית בעיר הבירה פיונגיאנג, ונורו למוות באכזריות: באמצעות תותח נ"מ.

הפקיד הבכיר במשרד החינוך, רי יונג ג'ין, הוא שנרדם במהלך הפגישה ומיד לאחריה נלקח לחקירה והואשם בחוסר נאמנות וזלזול כלפי המנהיג העליון. שר החקלאות לשעבר במדינה, וונג מין, הוא שהעלה רעיונות במהלך פגישה עם קים, כדי לייעל את מצב החקלאות במדינה.

פרשנים שונים מסבירים את הרקע לטירוף המחודש, בעובדה שרק לפני מספר שבועות ערק עובד שגרירות בכיר בלונדון יחד עם משפחתו לדרום קוריאה, מה שעשוי היה להגביר את הפרנויה של השליט.

כזכור, כבר לפני כשנתיים הוציא קים להורג את דודו, בשל חשד לבגידה, ולפי כמה דיווחים הוא... האכיל בו את 120 כלביו. גם שר ההגנה לשעבר וסגן ראש ממשלה לשעבר הוצאו להורג בחשד לבגידה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר