באנו לעזור

7 דרכים מתוחכמות לשדרוג פיצה קפואה

היא טעימה, אבל אתם יכולים להפוך אותה לטעימה הרבה יותר עם 7 שדרוגים קלים שיגרמו למאפה העגול להרגיש כמעט גורמה. אנחנו רק מציעים, אבל ליצירתיות אין גבול (אוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |

תוספות טריות

אל תסתפקו ברוטב עגבניות-גבינה צהובה שמגיעים בילד אין עם הפיצה. הוסיפו פרוסות עגבניות טריות, קמצוץ עשבי תיבול טריים, זיתים, פטריות, תירס, פרוסות פלפלים ואפילו צלפים.

עוד גבינה

או יותר נכון: הוסיפו גבינה טובה יותר. הניחו על הפיצה פרוסות מוצרלה או כל גבינה קשה אחרת. אין לכם בהישג יד? תוספת של גבינה צהובה תמיד תתקבל בברכה.

לאפות ישירות על מדף התנור

הרימו בזהירות את הפיצה, ובעזרת מזלג, עשו כמה חורים בתחתיתה - מה שיאפשר שחרור אדים במהלך האפייה וימנע מהבצק להירטב. כעת, הניחו את הפיצה ישירות על מדף התנור הנמוך ביותר והקרום הפריך שתקבלו יגרום לכם להרגיש כאילו אפיתם אותה בתנור עצים (רק בדקו קודם שהמדף נקי).

להבריש בחמאת-שום

המיסו מעט חמאה וערבבו אותה היטב עם שום כתוש בקערה. הברישו את בצק הפיצה בחמאת-השום לקראת סיום האפייה, מה שיוסיף לה טעם מיוחד ויעניק לבצק גוון שחום עמוק יותר (גם הברשה בשמן זית עובדת).

צרור עלים ירוקים

ערבבו עלי ארוגולה (רוקט) טריים עם שמן זית, ומיד כשהפיצה יוצאת מהתנור, ערמו אותם עליה - קיבלתם פיצה + סלט. סוג של.

פיניש מפתיע

לפני האפייה, הזליפו מעל הפיצה שמן זית, דבש או לימון. לא לאניני טעם בלבד.

אבל לא משנה מה, אל תוסיפו לה עוד מלח

היא אמנם טעימה, אבל בל נשכח שמדובר בפיצה קפואה. במילים אחרות, היא מכילה שפע של נתרן וממש לא זקוקה לתוספת. אם מסיבה כלשהי הטעם שלה מעט תפל, נסו לגרד מעל גבינת פרמזן טרייה לתוספת מליחות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר