אפליה בארה"ב

חנות האופנה מפלה לקוחות חרדים: "ניצלו לרעה את תנאי ההחזרה"

חנות האופנה "Shan and Toad" מסרבת להחזיר בגדים פגומים שנרכשו על ידי תושבים מאזורים בעלי אוכלוסייה יהודית-חרדית מובהקת. הסיבה: "ניצלו תנאים לרעה" (סטייל)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

סוכנות הידיעות היהודית JTA מדווחת כי חנות האופנה האינטרנית "Shan and Toad" הפועלת בארצות הברית, החלה לסרב להחזיר בגדים פגומים שנרכשו על ידי תושבים מאזורים בעלי אוכלוסייה יהודית-חרדית מובהקת בניו יורק, זאת בעקבות טענות על ניצול לרעה של נהלי ההחזרה לרשת.

על פי הדיווח, בין השכונות המסורבות החזרה ניתן למצוא גם את ברוקלין שבניו יורק, הנחשבת לאחד ממעוזי היהדות החרדית בעיר, כמו גם את העיירה פאסאיק שבניו ג'רסי. לקוחות המתגוררים בשכונות החרדיות יכולים עדיין להחזיר מוצרים פגומים, אך לקבל תמורת זיכוי לרכישה בחנות בלבד, לעומת זיכוי כספי הניתן לשאר לקוחות החברה.

בעלי החברה הכחישו את המדיניות בתגובה רשמית לסוכנות הידיעות, אלא שבמהלך הימים האחרונים שלחה הסוכנות הודעת אימייל בה נשאלה החברה לגבי מדיניות ההחזרה של החנות. בחנות השיבו כי בעקבות מקרי ניצול לרעה של מדיניות החנות על ידי התושבים החרדים, הם חדלו מהשבת הכספים עבור הלקוחות החרדים.

בהודעה שכתבה אחת ממנהלות החברה לאחר מכן נכתב כי לחנות האינטרנטית הגיעו עשרות פריטים מאזורים אלו מתושבים שניצלו את המדיניות ואיימו עם המשך קיומה של החברה שהחלה כחנות אינטרנטית קטנה: "צר לי אם מישהו נפגע מהמדיניות אבל זה רק ניסיון שלנו לשרוד" כתבה אחת ממיסדות החנות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית