תגובה ראשונה לנפילה

טראמפ על קלינטון: "מקווה שתבוא לעימות"

המועמד הפרובוקטיבי לנשיאות ארה"ב מטעם המפלגה הרפובליקנית, מגיב לראשונה למעידה של יריבתו, ומוסיף: אפרסם בקרוב מידע נוסף על מצבי הרפואי שלי (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מתוך ynet תמונה: שאטרסטוק)

דונלד טראמפ, המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית התייחס לפני זמן קצר, לראשונה, למעידה של יריבתו הדמוקרטית, הילרי קלינטון. בראיון שקיימו עמו ברשת Fox News, אמר טראמפ: "אני מקווה שהילרי קלינטון תרגיש טוב בקרוב".

טראמפ הוסיף: "אני לא יודע מה קורה, כמוכם. אני רואה מה שאני רואה. היה את התקף השיעול ואני מניח שזה גם דלקת ריאות. אני מקווה שהיא תבריא ותחזור למסלול ונראה אותה בעימות".

כזכור, אמש התמוטטה המועמדת הדמוקרטית לנשיאות, במהלך טקס לזכר חללי אסון התאומים. שניות לאחר מכן, היא תועדה כשהיא נגררת למכוניתה על ידי מלוויה, כשהיא נראית מעורפלת ומותשת.

בתיעוד וידאו שהנציח את הרגעים הדרמטיים, נראית קלינטון כשהיא נשענת על עמוד. כשרכבה מגיע ועוצר לצדה, היא לא מצליחה לצעוד לעברו והמאבטחים נאלצים לגרור אותה אל הרכב. מהמטה של קלינטון נמסר הלילה, כי היא ביטלה את אירועי הבחירות המתוכננים שלה היום בקליפורניה בגלל דלקת ריאות. קודם לכן מסר המטה של מזכירת המדינה לשעבר שכבר ביום שישי היא אובחנה על ידי הרופאה שלה כחולה בדלקת ריאות.

בראיון דאג המועמד הפרובוקטיבי לומר עוד, כי יפרסם בקרוב מידע נוסף על מצבו הרפואי שלו, כמה ימים לאחר שרופאו האישי פרסם כי הוא "כשיר להיות נשיא ארצות הברית", במה שנראה כקומוניקט רשמי של מטה ההסברה יותר מאשר דו"ח רפואי אמין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר