מתחזה או מתקרב?

מקורבי המלך "היי" מאיימים בתביעה נגד הרב דניאל עשור

מקורביו של מי שמכונה 'המלך היי' איימו כי יגישו תביעת דיבה כנגד הרב דניאל עשור, לשעבר האיש הצמוד של היי וכיום אחד מגדולי מתנגדיו. עשור: "לא קיבלתי תביעה, הוא נוכל" (חרדים)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הרב עשור. לא קיבל תביעה (צילום: כיכר TV)

סערת המלך היי תגיע לבית המשפט? מקורביו של מי שמכונה "המלך היי" ומציג עצמו כ"מלך טוגו הגולה", טוענים היום (שלישי) כי יגישו תביעת דיבה נגד הרב דניאל עשור, מי שבמשך חודשים היה צמוד להיי אולם בחודש האחרון יצא נגדו בראיון לעיתונאי יענקי קצבורג, ואמר כי מדובר במיסיונר ו"אסור לסייע לו".

בשיחה עם "כיכר השבת", אמר הערב הרב עשור כי לא נשלחה אליו כל תביעה. לדבריו, בעבר שלח אליו המלך היי איום בתביעת דיבה, אולם האיום הוסר לאחר שהאיש הבין את הבעייתיות בתביעה, כך לדבריו. עשור ממשיך להזהיר מפניו של 'המלך היי', ואומר כי "מדובר בנוכל, אסור לסייע לו בהליכי הגיור שהוא מנסה לעבור בימים אלו".

עשור מאשים עוד כי "בעיני ראיתי שכל מי שפוגש אותו הוא דורש סכומים גבוהים של עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים, כל המטרה שלו זה לעשות כסף קל" אומר עשור.

"היי" בראיון ל"כיכר השבת". ארכיון (צילום: חיים אבני)

כזכור, בראיון שנתן עשור בחודש האחרון לעיתונאי יענקי קצבורג, הוא אמר כי לאחר בדיקה מעמיקה שערך "התברר שהמסמכים שהוא ("היי". י.נ.) הציג מזוייפים" עשור הוסיף כי "אישה חרדית המשמשת כמזכירה שלו בטוחה שהוא המשיח ונוסעת איתו בכל העולם. הוא שיקר את גדולי ישראל והתברר שאינו מלך אלא ממשיך לעבוד עבודה זרה".

"ביטלתי את כל ההרצאות שלו בארץ" הוסיף עשור, "המזכירה שלו קבעה לו הרצאה בלונדון למגזר החרדי שם, אני מנסה לתקן מה שאפשר את הטעות שלי".

מזכירתו של היי סירבה להגיב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר