"מעולם לא ביצעתי שום עבירה ופשע"

הרב ברלנד מתחנן מהכלא: "איני יודע אם אוכל לשרוד"

במכתב ששיגר מהכלא אל הרבנים הראשיים, טוען הרב אליעזר ברלנד כי "אנשים חוטאים" העלילו עליו עלילות שווא. "מצבי הבריאותי קשה מנשוא, איני יודע אם אוכל לשרוד", הוא מתחנן (חדשות)

נחמן שטרנהרץ | כיכר השבת |
הרב אליעזר ברלנד (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

הרב אליעזר ברלנד, מנהיג קהילת 'שובו בנים', ומי שעצור בחשד לעבירות חמורות, פנה לרבנים הראשיים לישראל הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף והגאון רבי דוד לאו, בבקשה שיסייעו לו להשתחרר מהכלא: "לא ביצעתי אף עבירה".

במכתב, שנחשף בחדשות 2, כותב הרב ברלנד לרבנים: "מצבי הבריאותי קשה מנשוא ובקושי עומד על הרגליים, איני יודע אם אוכל לשרוד עוד את הסבל הנוראי".

"מתוך המצור והמצוק, החושך והאופל אני פונה אליכם אחרי שאני שוהה זה זמן כה רב בתא חשוך ואפל בסבל כה רב על לא עוול בכפי", כתב הרב ברלנד לרבנים.

באשר לטענות והחשדות נגדו, טוען הרב ברלנד: "מדובר בקנוניה אפלה של אנשים חוטאים מתוך בצע ממון, הם העלילו עליי עלילת שווא אשר לא עשיתי ולא חשבתי ולא עלתה על ליבי".

"שמוני בבור אפל עד תום ההליכים כגרוע שבפושעים בלי לזכות למינימום של צדק ויושר", כתב מנהיג קהילת 'שובו בנים' לרבנים הראשיים, "הגעתי כמה פעמים עד שערי מוות והתעלפתי".

הרב יו"ט חשין הותקף ע"י תומכי הרב ברלנד (באדיבות המצלם)

"אני פונה אליכם מתוך לב קרוע ושבור, אני קורבן לעלילה שרקחו עליי פושעים ורשעים. מעולם לא ביצעתי שום עבירה ופשע, רק תרמתי כל חיי לקהילה", כותב הרב.

"אני רוצה להגן על חפותי וכבודי בבית משפט ולהוכיח שאין שמץ של אמת בכל ההאשמות נגדי, ולכן חזרתי לארץ הקודש מתוך אמונה בצדקת דרכי", מוסיף הרב ברלנד. "השמועות והרכילויות נגדי גורמות לי כזה צער. פונה אני אליכם על מנת להתפלל לשחרורי המלא ועל מנת שתעשו כמיטב יכולתכם לשחררני לחופשי, שאוכל להגן על עצמי ועל כבודי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר