מעודדת מהסקרים

לא רק הבית הלבן: היעד החדש של הילרי קלינטון

הסקרים שמעניקים לה יתרון הולך וגדל על פני דונלד טראמפ, הביאו את קלינטון להציב יעד חדש: לא רק ניצחון בבית הלבן - אלא ניצחון לדמוקרטים גם בסנאט ובבית הנבחרים (חדשות, בעולם)

הילרי קלינטון (צילום: shutterstock)

הסקרים מעניקים להילרי קלינטון יתרון הולך וגדל על פני המועמד השנוי במחלוקת דונלד טראמפ, והיא מסמנת מטרה חדשה - לא רק ניצחון בקרב על הבית הלבן, אלא ניצחון מוחץ גם בקונגרס האמריקני. בימים האחרונים, החלו קלינטון לקרוא לתומכיה לא רק לתמוך בה לנשיאות ארה"ב, אלא גם להצביע עבור מועמדים דמוקרטים לבית הנבחרים והסנאט.

עוד בחדשות בעולם:

בין השאר, קלינטון מבקשת ממצביעים במדינות בהן נערכת הצבעה מוקדמת לצאת ולהצביע כבר כעת לה ולמועמדים דמוקרטים לסנאט ולבית הנבחרים - ולמנוע מטראמפ אפשרות של קאמבק ברגע האחרון. על פי הדיווחים, קלינטון מדגישה בפני הבוחרים כי הרפובליקנים התנערו מטראמפ מאוחר מדי.

בצפון קרוליינה למשל, קוראת קלינטון למצביעים לתמוך בדבורה רוס הדמוקרטית כמושלת המדינה, ותוקפת את המועמד הרפובליקני שמולה, שעדיין לא התנער מטראמפ. "מעולם לא פחדה להתנגד לטראמפ, בניגוד ליריב שלה" אמרה קלינטון. "היא בדיוק מי שאני זקוקה להם בסנאט האמריקני" הוסיפה.

אובמה, לוקח חלק מקמפיין לניצחון בקונגרס (Official White House Photo by Pete Souza)

קלינטון לא לבד. בחדשות 2 דווח כי גם נשיא ארה"ב ברק אובמה לוקח חלק בקמפיין לכיבוש הקונגרס. כך למשל, תקף אובמה בימים האחרונים חבר קונגרס שיזם את החקירות בנושא בנגאזי ורשות המסים, אולם לאחרונה הפיץ עלונים בהם הוא מביע תמיכה באובמה על הליך חקיקה שהיה בין יוזמיו.

"התרומה העיקרית שלו הייתה לבזבז כספי מסים על חקירות מנופחות שהובילו לכלום, ועכשיו הוא שולח תמונות עם תמונה שלי ומצהיר שהוא משתף איתנו פעולה בגלל שהאחוזים שלו בסקרים גרועים" תקף אותו אובמה.

"זו ההגדרה של חוצפה. זה אדם שקרא לממשל שלי 'אחד המושחתים בהיסטוריה' - למרות שבמהלך שמונה השנים האחרונות לא היה ולו סקנדל אחד משמעותי. וכשטראמפ תהה בעבר אם אכן נולדתי בארצות הברית הוא השיב 'ובכן, אני לא יודע'. יש לנו את הציטוטים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר