צפו בתיעוד: פוניבז' נעלה את החג בטיש חגיגי

אלפי תלמידים ובוגרים השתתפו הערב במעמד נעילת החג בפוניבז' בראשות ראשי הישיבה. בשיאו של האירוע, הגיע למקום בהפתעה שר התורה הגר"ח קנייבסקי, בכדי להשתתף בנעילת החג (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום תמונה: שוקי לרר)

אלפי תלמידים ובוגרים השתתפו הערב (מוצאי שמחת תורה) במעמד נעילת החג בפוניבז' בראשות ראשי הישיבה. אלפי הבחורים נעמדו משני צידי שולחן ענק, על פראנצקעס, ושרו מניגוני החג.

עוד בחרדים:

בשיאו של המעמד, הגיע בהפתעה ובאורח נדיר מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי בכדי להשתתף בנעילת החג. מצידו האחד של מרן ישב ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין, ומצידו השני נשיא הישיבה הרב אליעזר כהנמן.

במעמד השתתפו עשרות ראשי ישיבות ונציגי ציבור, ביניהם ח"כ יעקב אשר, ראש עיריית ב"ב חנוך זייברט, ממלא מקומו הרב אברהם רובינשטיין וסגנו מנחם שפירא.

ותיקי הישיבה מזכירים כי גם מרן החזון איש זיע"א נהג לעלות בשמחת תורה לגבעת הישיבה המיתולוגית ולהשתתף בשמחה לכבודה של תורה ביחד עם רבני הישיבה ותלמידיה, ועתה מרן הגר"ח מחדש מסורת זו.

יצויין כי במהלך השתתפותו, הביע מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי את קורת רוחו המרובה בפני נשיא הישיבה על כך שזכה בערב יו"ט להעביר לאברכי כולל פוניבז' מלגה מוכפלת לצרכי החג.

צילום תמונות: שוקי לרר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר