אפילו השטיחים מוחלפים

נזקי המירוץ: המותג 'טראמפ' בקריסה כלכלית

כך נראית התרסקות מפוארת: גם השטיחונים בכניסה לבניין, שכתוב עליהם 'טראמפ' מוחלפים, וחייטים הוזמנו לתפור מדים חדשים ללא השם טראמפ עבור עובדי המגדלים שלו (חדשות, בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
טראמפ. מצבו קשה (צילום: Shutterstock)

עסקיו של המיליארדר דונלד טראמפ המתמודד לתפקיד נשיא ארה"ב, החלו לחוש את הנזק שמסב להם בעליהם בהתנהלותו השערורייתית ובחשיפות הקשות שגורר אחריו מירוצו לתפקיד החשוב בעולם.

עוד חדשות בעולם:

לפי דיווח היום (שלישי) של ה"ניו-יורק טיימס", מאות דיירים בשלושה בנייני מגורים גדולים במנהטן שבניו יורק, שנושאים את השם 'מגדלי טראמפ', תובעים להסיר את שמו מהבניינים. כבר 300 אנשים שגרים בהם בשכירות, חתמו על עצומה מקוונת הקוראת ״להיפטר מהשם טראמפ״.

"מבחינתי, הגיע הזמן להכריז שאיננו רוצים לחיות בבניין שנושא את שמו או במדינה שסובלת תחת נשיאותו", אמרה אחת מיוזמות העצומה. את גוש הבניינים לאורך ההאדסון בשנות ה-90 בשותפות עם מיליארדרים מהונג קונג. אף שכמה מבנייני הדירות נמכרו לדיירים והם כבר לא בבעלותו, חברת האחזקות של טראמפ 'טראמפ אורגניזיישן' היא זו שמנהלת אותם.

טראמפ: אקבל את התוצאות - אם אנצח (מתוך יוטיוב)

כעת, אפילו השטיחונים בכניסה לבניין, שכתוב עליהם 'טראמפ' מוחלפים, וחייטים גם הוזמנו לתפור מדים חדשים שאינם נושאים את השם טראמפ עבור עובדי קומפלקס הבניינים המפלצתי.

גם מומחה בענף התיירות בניו יורק אמר בענין זה לעיתון הכלכלי הנחשב "ביזנס אינסיידר", כי בתחום כבר מוכרים דיווחים על ירידה של 30 אחוז בהיקף העסקים של מלונות טראמפ ושאימפריית העסקים שלו - בנייני דירות להשכרה - אכן עומדת בסכנה.

כידוע, טראמפ נהג תמיד להתפאר כי ערך של בנין יעלה ב-25 אחוזים אם שמו יתנוסס עליו, ואכן לפני שהוא נכנס למירוץ לנשיאות, הוספת שמו למוצר כלשהו כחלק מהמותג העסקי שלו העלתה את ערכו ב-20 עד 37 אחוזים. אך כל זה, מתברר עכשיו, שייך להיסטוריה. המציאות העכשווית עגומה מבחינת טראמפ והיא כאמור הפוכה לחלוטין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר