פרשה חמורה

שלושה עצורים בחשד לניהול רשת לסחר באיברים

שלושה בני אדם בהם רופא נעצרו בתום חקירה סמויה שארכה חודשים, בחשד כי ניהלו רשת לסחר באיברים במסגרתה פנו למיעוטי יכולת והציעו כסף בתמורה לתרומת איברים (חדשות)

(צילום: shutterstock)

משטרת ישראל הודיעה כי בתום חקירה סמויה בת מספר חודשים שערכה היחידה הארצית של המשטרה (להב 433), נעצרו שלושה חשודים בגין עבירות חמורות של ניהול רשת סחר באיברים.

עוד בבריאות:

המשטרה חושדת כי שלושת החשודים חברו יחדיו והקימו רשת לסחר באיברים, תוך חלוקת תפקידים ברורה לאיתור וגיוס מוכרי איברים ורוכשים עד להשלמת ההליך הרפואי, וכל זאת תמורת גבייה לא חוקית של סכומי כסף בסדרי גודל של מאות אלפי שקלים.

על פי המשטרה, תפקידם של החשודים לאתר ולשכנע מוכרים פוטנציאליים בעלי רקע סוציואקונומי נמוך - הזקוקים לכסף, למכור כליה ומנגד איתרו מושתלים בעלי יכולות כספיות לרכוש כליה ולממן השתלה מסוג זה ואילו החשוד השלישי – רופא במקצועו, סייע לקידום ההליך.

לדברי המשטרה, נאספו עד כה ראיות כנגד שלושת חברי הרשת בכל הנוגע לביצוע ההליך האמור בכל שלביו (מאיתור ועד ניתוח) וכן מספר רב של מקרים אשר היו בעיצומו של הליך גיוס, גביית תשלום וכו'.

השלושה נעצרו לאחר איתורם ולאחר ביצוע חיפוש בבתיהם אחר ראיות הקושרות אותם לעבירות החמורות. בכוונת המשטרה להביאם לבימ"ש מחר בצהריים, בבקשה להאריך את מעצרם, ככל שצרכי החקירה יידרשו זאת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר