פגישת הרבי והח"כים

"ההורים קורסים; אברכים לא יכולים לעסוק בתורה בשלווה"

"הורים קורסים תחת הנטל, אברכים אינם פנויים לעסוק בתורה בשלוות הנפש" זעק האדמו"ר מויז'ניץ בפגישת חירום שקיים עם חברי הכנסת של אגודת ישראל. הח"כים הצהירו כי יפעלו בנושא (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
האדמו"ר מויז'ניץ (צילום: א' בליק)

מצוקת הדיור בציבור החרדי מטרידה את מנוחתם של גדולי הדור. בימים האחרונים, הביע האדמו"ר מויז'ניץ את רצונו לנסות לפתור את המצוקה הקשה, זאת על רקע המשבר המתמשך.

עוד בחסידים:

כפי שנחשף ב"כיכר השבת", האדמו"ר מויז'ניץ זימן הערב את חברי הכנסת של אגודת ישראל לדון בעניין מצוקת הדיור הקשה של הציבור החרדי, זאת כהמשך לדיון בעניין בישיבת מועצת גדולי התורה שהתכנסה בשלהי תשע"ו.

"האדמו"ר, הכואב את כאבם של אלפי זוגות צעירים מחוסרי דיור, ביקש לעורר את שליחי הציבור במציאת פתרונות דיור ראויים תוך שיתוף פעולה מלא עם שאר הסיעות החרדיות" סיפר גורם המעורה בנושא.

כך נראית מצוקת הדיור החרדית (צילום: שייק'ה דייוויס)

פגישת הרבי והח"כים. הערב (באדיבות המצלם)

"הורים קורסים תחת הנטל, חובות עצומים שאינם יכולים לשאת. אברכים אינם פנויים לעסוק בתורה בשלוות הנפש. חייבים למצוא פתרון" נאמר לחברי הכנסת במהלך השיחה.

ל"כיכר השבת" נודע כי חברי הכנסת אמרו לאדמו"ר במהלך הפגישה כי בהסכם הקואליציוני הוכנס סעיף לפיו בנושא הדיור החרדים יקבלו אחוז יחסי בכל מקום. הח"כים הצהירו בשיחה כי יעמדו על מימוש ההסכם הקואליציוני.

מתוך ההסכם הקואליציוני. הח"כים התחייבו לפעול ליישום ההסכם

יצויין, כי במסגרת ישיבת מועצת גדולי התורה האחרונה של סיעת אגודת ישראל, שוחחו האדמו"רים בנושא והביעו את הצורך הדחוף להעמיד את משבר הדיור בראש סדר העדיפויות של הציבור החרדי. "בנפשנו הדבר ממש, הורים כורעים תחת העול הכלכלי" נאמר אז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר