מתקפה מזעזעת

בלב השכונה היהודית: ילדות חרדיות ספגו מתקפת זיקוקים

ב'סאן' הבריטי מגדירים את תקרית הזיקוקים שאירעה בליל שבת כ'תקיפה מזעזעת', ובקהילה החרדית מודים - זה מקרה חריג ביותר. צפו בנערים הגויים שירו זיקוקים באכזריות על ילדות בנות 8 (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(מצלמות אבטחה)

תיעוד מזעזע ממרכז לונדון: בתיעוד שמפרסם היום (שלישי) ארגון "השומרים" היהודי בלונדון, נראים קבוצה של צעירים גויים שבילו בליל השבת האחרונה בשכונת סטמפורד היל בלונדון, בה מתגוררות מאות משפחות חרדיות - ויורים זיקוקים לעבר קבוצת ילדות חרדיות שעברו במקום, ללא התגרות מצד הילדות.

עוד בחדשות:

בתיעוד, נראים הצעירים כשהם משחקים עם הזיקוקים סמוך לכביש ברחוב ראשי בסטמפורד היל. לאחר מספר שניות, מגיעות למקום ארבע ילדות חרדיות שעברו לתומן ברחוב. הצעירים מתועדים מכוונים את הזיקוקים לעבר הילדות ויורים בהן. בהמשך, נראות הילדות כשהן נמלטות בבהלה מהמקום.

מתנדב חרדי ששהה בסמוך, נזף בצעירים, שנמלטו מהמקום. בתיעוד נראה אחד המתנדבים החרדים כשהוא תופס את צעיר מהחבורה התוקפת, אלא שעל פי הדיווח של הארגון, חבריו הגיעו לעזרתו והכריחו את המתנדב לשחרר את הבריון הצעיר.

רגע הירי (מצלמות אבטחה)

ב"השומרים" מעלים טענות קשות נגד ארגון אבטחה הפועל מטעם הממשלה הבריטית בשכונה. לדבריהם, עובדי חברת האבטחה לא רק סירבו להתערב ולעצור את הבריונים הצעירים, אלא אף התעקשו שלא להזעיק למקום את המשטרה, אותה לא יכלו היהודים להזעיק בגלל שמירת שבת.

מירי הזיקוקים נפצעה ילדה כבת 8, שבגדיה אף עלו באש. חוקרי המשטרה הגיעו למקום במוצאי השבת ופתחו בחקירת התקיפה המזעזעת.

אושי, תושב השכונה, אומר בשיחה ל"כיכר השבת" כי מדובר במקרה חריג, אך חמור ביותר: "אנחנו מתגוררים בשכנות עם הגויים במשך עשרות שנים, ההורים שלי עוד גרו בשכונה הזו ואני גדלתי כאן. תמיד ידענו שצריך להיזהר מבריונים גויים".

אושי מוסיף ואומר כי מדובר במקרה חריג בחומרתו, "בדרך כלל לא תוקפים ילדות קטנות שהולכות סתם כך ברחוב בשעת ערב מוקדמת, ולא בכזו אכזריות. אנחנו סומכים על המשטרה כאן שמטפלת בחומרה רבה במקרים כאלה".

בכלי תקשורת בריטים שדיווחו על המקרה טענו כי יתכן והתקיפה הינה חלק מתעלול נערים לרגל "ליל כל הקדושים" הנוצרי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר