הלחימה בעיראק

מנהיג דאעש בהקלטה: "להילחם באויבי אללה"

מנהיג ארגון "דאעש", אבו בכר אל-בגדדי, נשמע הלילה בהקלטה נדירה שפרסם הארגון, בה הוא קורא לתושבי מוסול בעיראק לצאת, להילחם כשהוא בטוח בניצחון ארגונו (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אל בגדדי (צילום מסך)

מנהיג ארגון "המדינה האיסלאמית - דאעש", אבו בכר אל-בגדדי, נשמע הלילה (חמישי) בהקלטה נדירה שפרסם הארגון, בה הוא קורא לתושבי מוסול בעיראק לצאת ולהילחם.

תחת הכותרת "זה מה שהבטיחו לנו אללה ושליחו", פרסם הלילה דאעש קלטת שאורכה כחצי שה, בה נשמע אל-בגדדי לראשונה מזה כשנה.

אל-בגדדי קרא לתושבי מוסול "להילחם באויבי אללה" וקרא למחבלים מתאבדים "להרוס את ערי הכופרים". מנהיג דאעש אמר עוד בקלטת כי הוא בטוח בניצחון דאעש בקרב על העיר.

"המערכה המתלהטת, המלחמה הכוללת והג'יהאד הגדול שמדינת האיסלאם מנהלת רק מגבירים את אמונתנו האיתנה כי הכל מוקדש לניצחון הגדול וסימן שמבשר על הניצחון הגלוי שאללה הבטיח למאמיניו", אמר אל-בגדדי.

מנהיג דאעש הוסיף ואמר כי "היהודים, הנוצרים, הכופרים, השיעים וכל אומות הכופרים הקצו את כל אמצעי התקשורת שלהם, את כל כספם, כל צבאותיהם וכל הציוד שלהם כדי להילחם נגד המוסלמים ולוחמי הג'יהאד במוסול אחרי שהם ראו בה את אחד מבסיסיו של האיסלאם ואת אחד מהמגדלורים של האיסלאם בצל החליפות".

בהמשך דבריו פנה א-בגדדי לתושבי מוסול ולוחמי הג'יהאד: "חיילי החליפות, אם אתם הצלחתם לעמוד מול המטוסים של ארצות הברית ובני הברית שלה, אז עימדו איתנים". לגדודי המתאבדים אמר כי"המלחמה היא המלחמה שלכם, תהפכו את הלילה של הכופרים ליום. השמידו כליל את בתיהם והפכו את הדם שלהם לנהרות".

מנהיג דאעש אמר עוד כי טורקיה כרתה "ברית עם הכופרים" וקרא ללוחמיו לגרור אותה ללחימה. "הדם של כל חייל טורקי הוא דם של כלב. תראו להם את האכזריות שלכם. צלו אותם באש הזעם שלכם. תנקמו באחים השטנים בשם הדת שלכם".

לפני כשבועיים החל המבצע לכיבוש מוסול מידי דאעש, שלשום נכנסו - לראשונה מ-2014 - כוחות עיראקיים לעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר