פרסום ראשון

בכיר ב"השומרים" התלונן במשטרה: "אני מאוים"

בכיר בארגון "השומרים" התלונן במשטרה כי הוא מאויים על ידי גורמים שונים בעקבות מעצרו של צעיר חרדי בחשד לפגיעה בילדים. "הגישו נגד הבכיר תלונת שווא חמורה" (חרדים,בארץ)

חיים אבני | כיכר השבת |
"מסע איומים ולחצים קשים מצד גורמים שונים" טוען עורך הדין של הבכיר (צילום: shutterstock)

פרסום ראשון: שעות ספורות לאחר שפורסם בגלי צה"ל כי הוגשה תלונה נגד בכיר בארגון 'השומרים' בבני ברק על ידי צעיר חרדי הטוען כי נפגע ממנו לפני כ-15 שנים בעת שלמדו יחד בישיבה, הערב (שני) הגיש הבכיר בארגון תלונה לתחנת המשטרה בראש העין, בה הוא טען כי הוא נתון לאיומים מתמשכים בעקבות מעורבותו במעצר הצעיר בבני ברק לפני מספר חודשים.

ל'כיכר השבת' נודע כי ימים ספורים לאחר שהצעיר נעצר על ידי מתנדבי ארגון השומרים בחשד לפגיעה חמורה בקטינים ולאחר שתיעוד הודאתו התפרסם ברשת, הגיש אותו צעיר - שנפגע לכאורה לפני 15 שנה - את התלונה נגד הבכיר בארגון. על פי גורמים המקורבים לבכיר, המניע להגשת התלונה היה נקמה מצד מקורביו של החשוד.

עו"ד ליאור פרץ, שמייצג את הבכיר בארגון, מסר בתגובה ל'כיכר השבת': "לפני מספר חודשים תפסו מרשי ומתנדבי ארגון השומרים חשוד, מתנדב במשמר האזרחי, בביצוע עבירות חמורות בקטינים. מאז מעצרו של החשוד, החל מסע איומים ולחצים קשים מצד גורמים שונים כנגד מרשי, וכן כנגד ארגון השומרים".

עו"ד ליאור פרץ (באדיבות המצלם)

"אותם גורמים אשר לא בוחלים באמצעים, הגדילו לעשות כאשר בחרו להגיש כנגד מרשי תלונת שווא חמורה, לרבות פרסום באמצעי התקשורת אשר מטרתם הכפשת שמו של מרשי ברבים. אשר על כן, מרשי הגיש היום תלונה בגין איומים כנגד אותם גורמים. בהזדמנות זאת נציין, כי מרשי ומתנדבי ארגון השומרים ימשיכו לבצע מלאכתם נאמנה ולהגן על שלום ובטחון הציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר