ברוך דיין האמת

לאחר שסבל ממחלה קשה: האברך מנחם אליהו מקלב ז"ל

בבית החולים שיבא בתל השומר הלך לעולמו הרב מנחם אליהו מקלב ז"ל, מחשובי האברכים בכולל פוניבז'. זאת לאחר שלחם בשנים האחרונות במחלה בה לקה לאחר חתונתו (דיין האמת)

חיים אבני | כיכר השבת |
הרב מקלב (באדיבות המצלם)

אבל בישיבת פוניבז': בבית החולים תל השומר הלך הערב (שני) לעולמו הרב מנחם אליהו מקלב ז"ל, מחשובי האברכים בכולל פוניבז'. הרב מקלב השיב את נשמתו לבוראה לאחר שלחם בשנים האחרונות במחלה קשה בה לקה זמן קצר לאחר חתונתו.

בתקופה האחרונה עבר האברך טיפול חדשני במחלת הסרטן, אלא שבימים האחרונים הדרדר מצבו והוא אושפז בבית החולים שיבא בתל השומר. בשעות האחרונות הידרדר מצבו במהירות, ובהוראת הרבנים נוסף לשמו השם "חיים". אלא שלמגינת לב, קרסו מערכות גופו והרופאים נאלצו לפני שעה קלה לקבוע את מותו.

עם הגרב"ד פוברסקי (באדיבות המצלם)

חבריו של הרב מקלב שקיבלו בצער רב את הבשורה המרה על פטירתו אומרים ל'כיכר השבת' כי "מדובר באבדה גדולה מאוד. למרות גילו הצעיר, הוא היה פשוט אדם גדול ששקד בתורה לילות כימים. גם כשהמחלה הקשה קיננה בגופו והוא עבר טיפולים קשים ומרים - הוא לא נשבר ותמיד היה מאיר פנים לכל אדם".

"אני מתקשה לעכל את הבשורה, זה פשוט "דודי ירד לגנו ללקוט שושנים". זה היה אברך משי שידע איך לומר לכל אחד את המילה הטובה ולעודדו" אומר חבר אחר, "פשוט אבידה", הוא מסכם.

מנחם אליהו הותיר אחריו אישה וילד. הלוויתו תתקיים הלילה בבני ברק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר