חדשות האוכל

'הארץ' על הפיצריה שנסגרה: "קורבן של טרנד הכשרות"

"אחת הפיצריות הטובות בתל אביב הולכת לעולמה. עוד קורבן של טרנד הכשרות" מתאר עיתון 'הארץ' את סגירתה של פיצריית "דה פפה". הסיבה לסגירה: הצרפתים (חדשות האוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
"העתיד הוא בכשרות" (צילום: מתוך הפייסבוק של Giuseppe Giordano)

השף והפיצויולו ג'וזפה ג'ורדנו פתח לפני חמש שנים פיצריה בשם "דה פפה" באבן גבירול בתל אביב שזכתה להצלחה גדולה. לאחר שלוש שנים נסגר המקום בעקבות קשיי תפעול, אך מבקרי האוכל המקומיים הגדירו את המקום כאחת הפיצריות הטובות בתל אביב. לפני שנה וחצי החליט ג'ורדנו לתת לתל-אביביים צ'אנס נוסף ופתח שוב את הפיצריה, הפעם בדיזינגוף, סמוך לנמל תל אביב.

השף ג'וזפה ג'ורדנו ב"דה פפה" (צילום: מתוך הפייסבוק של Giuseppe Giordano)

אולם השבוע הודיע השף כי הפיצריה תיסגר שוב. לדבריו, גל הפיגועים בשנה האחרונה הפחית את לקוחותיו ב-40 אחוזים ומיקומה של הפיצריה הוביל לקהל חדש - עולים רבים מצרפת שהיגרו לאזור ומעוניינים בפיצה - אבל כשרה. בתחילה, הוציא ג'ורדנו את החזיר ופירות הים מהתפריט, אך כל עוד הפיצריה אינה כשרה, הצרפתים סירבו לאכול בה.

הישראלים רוצים אוכל כשר

בראיון לעיתון 'הארץ' אמר ג'ורדנו: "המיקום הזה בסופו של דבר לא היה טוב, אבל זה לא רק המיקום. אני חושב שתל אביב רוויה מדי ויקרה מדי ואילו התשובה והעתיד מצויים בכשרות ומחוץ לתל אביב. אנשים רוצים פיצה נפוליטנית אבל כשרה ובלי פפרוני".

בשבוע שעבר הכריז השף מאיר אדוני כי יסגור שתיים ממסעדותיו בארץ שאינן כשרות ויותיר שתיים כשרות, כך שהמסעדה הלא-כשרה היחידה שבבעלותו תהיה בניו יורק. בנוסף, רשת מסעדות "הרברט סמואל" תהפוך לכשרה וכך גם הבר המפורסם בפלורנטין "באגסי" בבעלות השפית חיה קלור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר